Τα έσοδα της AOL Time Warner αυξήθηκαν μόνο κατά 3% στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, καθώς η επιβράδυνση που σημειώθηκε στον τομέα διαφήμισης μείωσε την αύξηση των εσόδων στο μεγαλύτερο όμιλο ΜΜΕ και ψυχαγωγίας.
Πάντως, τα κέρδη της AOL προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ήταν κατά 20% αυξημένα και ανήλθαν στα 2,5 δισ. δολάρια, σε αντιστοιχία με τις προβλέψεις της Γουόλ Στριτ. Η εταιρεία ανακοίνωσε απώλειες μετά φόρων ύψους 734 εκατ. δολαρίων ή 17 σεντς ανά μετοχή.
Τα συνολικά διαφημιστικά και εμπορικά έσοδα αυξήθηκαν μόνο κατά 1% στα 2,3 δισ. δολάρια. Πάντως συνολικά οι συνδρομητές στα περιοδικά της εταιρείας, στα καλωδιακά δίκτυα, στις online υπηρεσίες και σε συμμετοχές της σε εταιρείες ενημέρωσης αυξήθηκαν κατά 17,9 εκατομμύρια και έφθασαν συνολικά σε πάνω από 135 εκατομμύρια.
Η τιμή της μετοχής της εταιρείας που έχει σημειώσει αύξηση σχεδόν 50% από την αρχή της χρονιάς, υποχωρεί κατά 8,49% στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης αυτήν την ώρα.
Η AOL Time Warner αύξησε κατά 1,3 εκατομμύρια τους νέους συνδρομητές της στο διαδικτυακό της τόπο, γεγονός που όπως δήλωσε θα βοηθήσει να αυξηθούν τα έσοδα από τις συνδρομές κατά 8% στα 1,3 δισ. δολάρια.
Τα συνολικά έσοδα από το διαδικτυακό της τόπο ανήλθαν στα 2,1 δισ. δολάρια και κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο τρίμηνο, αλλά ήταν 26% υψηλότερα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγουμένου έτους.