Βελτίωση παρουσίασε το καταναλωτικό κλίμα στη Γαλλία τον Μάρτιο, σύμφωνα με τη μηνιαία έρευνα της στατιστικής υπηρεσίας της χώρας, Insee, που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.
Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης αυξήθηκε στις 93 μονάδες τον Μάρτιο από 92 μονάδες που ήταν τον Φεβρουάριο, παραμένοντας πάντως κάτω από τον μακροπρόθεσμο μέσο όρο των 100 μονάδων.
Από την έρευνα προκύπτει ότι οι καταναλωτές αξιολογούν θετικότερα την δυνατότητά τους να προχωρήσουν σε σημαντικές αγορές, ενώ ο φόβος της ανεργίας έχει υποχωρήσει.