Σήμερα το Πλαίσιο παρουσίασε στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών τα αποτελέσματα του έτους 2014. Με αύξηση κερδοφορίας προ φόρων κατά 14,5% και πωλήσεις αυξημένες κατά 5,2%, το Πλαίσιο πέτυχε εκτός από την αύξηση κερδοφορίας, για πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια και ανάπτυξη πωλήσεων.
Ο Κώστας Γεράρδος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, ανέλυσε τη στρατηγική για το 2014, η οποία είχε τους παρακάτω άξονες:
- Ενίσχυση της θέσης των brands του Πλαισίου,
- Βελτίωση της θέσης του Πλαισίου στα Consumer Electronics και στην Τηλεφωνία,
- Επένδυση σε καινοτόμες τεχνολογίες που θα βελτιώσουν την παραγωγικότητα και το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών
Βασισμένο σε αυτούς τους άξονες, το Πλαίσιο ισχυροποίησε το Turbo-X στην κατηγορία των tablet που κατέχει πλέον την πρώτη θέση στην Ελλάδα, πέτυχε τριψήφια ανάπτυξη στην κατηγορία των Turbo-X τηλεοράσεων, επίσης τριψήφια ανάπτυξη στα Turbo-X κινητά, αλλά και διπλασιασμό πωλήσεων των προϊόντων goomby στην τελευταία σχολική περίοδο.
Δείτε το αρχείο
Παρουσίαση ΕΘΕ 12.03.2015
Παρουσίαση ΕΘΕ 12.03.2015