ERGO: Στόχος η κορυφή της ελληνικής αγοράς το 2015

Τετάρτη, 25 Φεβρουαρίου 2015 15:29

Ικανοποίηση για τα θετικά οικονομικά και παραγωγικά αποτελέσματα της ERGO στην Ελλάδα και τον αναπτυξιακό προσανατολισμό της, εξέφρασε η διοίκηση της ασφαλιστικής εταιρείας σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα.

Ανώτατα στελέχη της ERGO τόνισαν πως η σημαντική ενίσχυση της παρουσίας του ασφαλιστικού ομίλου στην Ελλάδα, με την επικείμενη ολοκλήρωση της εξαγοράς της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, σε συνδυασμό με την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη που παρέχει η ηγεσία του ομίλου προς τις θυγατρικές του στην Ελλάδα και τη διοίκησή τους, «αποτελούν εγγύηση ασφάλειας, σιγουριάς και προοπτικής για τα στελέχη, τους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους της εταιρείας».

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, αναφέρθηκε επίσης ότι το 2014 ο κύκλος εργασιών της ERGO αυξήθηκε κατά 3% και ο αριθμός των ασφαλιστηρίων παρουσίασε άνοδο 22%.

Σε γενικότερα θέματα της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, αλλά και στη συμβολή της ERGO στην αναπτυξιακή της πορεία, αναφέρθηκε η γενική διευθύντρια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών, Μαργαρίτα Αντωνάκη, ενώ ο Andreas Kleiner, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ERGO International και ο Θεόδωρος Κοκκάλας, CEO της ERGO Ελλάδος και Τουρκίας, εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για τα θετικά οικονομικά και παραγωγικά αποτελέσματα της ERGO στην Ελλάδα και τον αναπτυξιακό προσανατολισμό της.

«Η επένδυσή μας σε έναν ασφαλιστικό οργανισμό με ισχυρό όνομα και μακρά παράδοση, όπως είναι η ΑΤΕ Ασφαλιστική, αντανακλά την μακροπρόθεσμη στρατηγική μας για την ελληνική ασφαλιστική αγορά καθώς και την εμπιστοσύνη μας στο μάνατζμεντ, στους εργαζόμενους και στους συνεργάτες της ERGO στην Ελλάδα. Η πίστη μας στην ικανότητα της εταιρίας να αναπτύσσεται και να πετυχαίνει στόχους σε αντίξοες συνθήκες παρέμεινε αμετακίνητη. Όλοι μας στην ERGO International, δεν είμαστε απλά πεπεισμένοι για τις δυνατότητες των εταιριών μας στην Ελλάδα και για την ποιότητα του ανθρώπινου δυναμικού τους, αλλά είμαστε και αποφασισμένοι να επενδύσουμε περαιτέρω σε αυτά, ενισχύοντας τη θέση μας και τη δυναμική ανάπτυξής μας», δήλωσε ο κ. Kleiner.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο κ. Κοκκάλας, σημειώνοντας: «Η εστίασή μας στον πελάτη, στον άνθρωπο και στις ανάγκες του ήταν και παραμένει βασική μας αξία και πυξίδα. Είναι η κοινή παρακαταθήκη, που θα συνεχίσει να καθοδηγεί τη νέα διευρυμένη εταιρία μας, τη στρατηγική μας και τις δράσεις μας. Θα συνεχίσουμε να χτίζουμε με τους πελάτες μας σχέσεις βασισμένες στην εμπιστοσύνη και στη διαφάνεια. Η κατανόηση της ανθρώπινης ανάγκης θα συνεχίσει να είναι το βασικό μας κίνητρο, για να δημιουργούμε προϊόντα και να προσφέρουμε λύσεις καινοτόμες, ξεκάθαρες, έντιμες».

Σημειώνεται ότι αντίστοιχη εκδήλωση πραγματοποίησε η εταιρεία και στη Θεσσαλονίκη.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα