ΜΕΙΩΣΗ σε ποσοστό της τάξης του 5% σημείωσαν στα τέλη του 2003 οι παραγγελίες της δεύτερης σε μέγεθος εταιρείας αθλητικών ειδών στον κόσμο, Adidas-Salomon AG, μετά τη μείωση της ζήτησης στη Βόρειο Αμερική, καθώς οι καταναλωτές απέφυγαν να αγοράσουν αθλητικά παπούτσια, όπως τα Shells της εταιρείας, που πωλούνται προς 130 δολ. το ζευγάρι. Η εταιρεία διατήρησε αμετάβλητη την πρόβλεψή της για τα έσοδα του 2004.
Στη Βόρειο Αμερική όπου η εταιρεία πραγματοποιεί περίπου το 1/3 των συνολικών πωλήσεων, οι παραγγελίες με το σήμα Adidas μειώθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 31% στα τέλη του 2003 σε σύγκριση με το 2002, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν πριν από τη συνέντευξη της εταιρείας, στα κεντρικά της γραφεία στη Γερμανία. Στα τέλη του Σεπτεμβρίου οι παραγγελίες είχαν μειωθεί κατά 35%.
Η μείωση αυτή αντικατοπτρίζει την αδυναμία που παρουσιάζουν οι πωλήσεις στη Βόρειο Αμερική όλων των αθλητικών υποδημάτων, εκτός από τα υποδήματα για ποδόσφαιρο, ανακοίνωσε η εταιρεία. Με την προσαρμογή τους μετά τις συναλλαγματικές διαφορές οι παραγγελίες σημείωσαν συνολικά αύξηση κατά 2%, ενώ στη Βόρειο Αμερική μειώθηκαν σε ποσοστό 18%. Η Adidas εκτιμά ότι τα καθαρά της κέρδη φέτος θα αυξηθούν κατά τουλάχιστον 10%, ενώ οι πωλήσεις της προβλέπεται να σημειώσουν άνοδο της τάξης του 5%.
Η Adidas-Salomon, της οποίας τα έσοδα μειώθηκαν κατά 4% το 2003, προσπαθεί να προσελκύσει πελάτες για τα είδη της, δαπανώντας 50 εκατ. δολ. σε διαφημίσεις που κάνουν για λογαριασμό της παγκοσμίου φήμης αθλητές, όπως ο Mohammed Ali και ο David Beckham, ενώ η διοίκησή της εκτιμά ότι θα έχει κέρδος από τις αθλητικές διοργανώσεις του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου φέτος, αλλά και από τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας.
Η εταιρεία σχεδιάζει να διανείμει το ίδιο μέρισμα που είχε διανείμει και για τη χρήση του 2003, δηλ. ένα ευρώ ανά μετοχή. Πριν από τη σημερινή συνεδρίαση, οι μετοχές της Adidas κέρδισαν ποσοστό 26% μέσα σε ένα έτος και η χρηματιστηριακή της αξία ήταν 4,2 δισ. ευρώ.