Δυναμικότερη επέκταση σε ξένες αγορές υλοποιεί η Fresh Line

Η CEO μιλά στη «N» για το πώς η εταιρεία από τα 250 σημεία σε 17 χώρες θα οδηγηθεί στα 1.000
Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2015 12:34
UPD:12:35

Από την έντυπη έκδοση

Συμβόλαιο επέκτασης στην αγορά της Ταϊβάν υπέγραψε η Fresh Line και «κλειδώνει» έτσι τη δυναμική ανάπτυξή της στην Ασία με στόχο 300 σημεία πώλησης τα επόμενα πέντε χρόνια θέτοντας ταυτόχρονα υψηλότερα τον πήχη της ανάπτυξης και για την Ελλάδα μετά τη μετεγκατάσταση της μονάδας παραγωγής της στο Κορωπί, επιφάνειας 6.000 τ.μ., με επενδύσεις σε υποδομές που αυξάνουν κατά 8 φορές τη δυναμικότητά της.

Ειδικότερα, η ελληνική εταιρεία φυτικών καλλυντικών ενισχύει την παρουσία της στις ασιατικές αγορές αφού μετά το Χονγκ Κονγκ, την ηπειρωτική Κίνα και το Μακάο, υπέγραψε με τοπικό αντιπρόσωπο πενταετές συμβόλαιο αποκλειστικής διανομής των προϊόντων της στην Ταϊβάν.

ΣΟΦΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ - [email protected]

Ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα