Από την έντυπη έκδοση
Οι τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις αναστέλλουν τα επενδυτικά σχέδια στον κλάδο της εστίασης, ενώ το καταναλωτικό κοινό είναι «μουδιασμένο», όπως σχολιάζουν στη «N» οι επιχειρηματίες, που βλέπουν τις πωλήσεις τους να αναπτύσσονται κατά βάση σε σημεία πώλησης εντός εμπορικών κέντρων και σε πιάτσες όπου τα καταστήματα ένδυσης, παιδικών ειδών, δώρων κ.ο.κ. εμφανίζουν αυτές τις ημέρες καταναλωτική δραστηριότητα.
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι η περίοδος των γιορτών βρίσκεται ακόμη στην αρχή της και δεδομένης της ρευστότητας στο πολιτικοοικονομικό περιβάλλον, οι παράγοντες σε αυτή την αγορά, η αξία της οποίας υπολογίζεται γύρω στα 6 δισ. ευρώ, δεν διακινδυνεύουν πρόβλεψη.
Η επισκεψιμότητα στους χώρους εστίασης κατά το επόμενο διάστημα θα εξαρτηθεί από σειρά παραγόντων όπως η λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές, σε συνδυασμό με την εμπορική κίνηση.
ΣΟΦΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ - [email protected]
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική».