ΑΥΞΗΣΗ σε ποσοστό 2% σημείωσαν το πρώτο τρίμηνο οι πωλήσεις της μεγαλύτερης εταιρείας παραγωγής ειδών πολυτελείας στον κόσμο, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, καθώς το νέο κατάστημα που άνοιξε στην 5th Avenue της Ν. Υόρκης, τόνωσε σημαντικά το τμήμα των δερματίνων ειδών της εταιρείας, ενώ μεγάλη ήταν η ζήτηση για ρολόγια και κρασί.
Οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 2,85 δισ. ευρώ (3,48 δισ. δολ.), από 2,80 δισ. ευρώ που εμφάνισε πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας Olivier Labesse. Εννέα οικονομικοί αναλυτές του Bloomberg News, εκτιμούσαν ότι οι πωλήσεις της εταιρείας θα ανήρχοντο κατά μέσον όρο σε 2,79 δισ. ευρώ.
Το τρίμηνο του τρέχοντος έτους ήταν το πρώτο από τα τρίμηνα του 2002 κατά το οποίο σημειώθηκε αύξηση των συνολικών εσόδων της εταιρείας, ένα χρόνο μετά την πίεση που δέχτηκαν οι εταιρείες παραγωγής ειδών πολυτελείας, όπως η Gucci Group NV, εξ αιτίας της υποχώρησης του δολαρίου έναντι του ευρώ, αλλά και τη μείωση της ζήτησης εξ αιτίας του πολέμου στο Ιράκ.
Η ανάκαμψη της οικονομίας των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας, βοηθά στην ανάπτυξη της εταιρείας μετά και τη δημιουργία νέων καταστημάτων, όπου η ζήτηση για τις τσάντες Louis Vuitton, την σαμπάνια Veuve Clicquot και τα ρολόγια Tag Heuer είναι μεγάλη.
«Σε ένα πιο ευνοϊκό οικονομικό και νομισματικό περιβάλλον, ο τουρισμός ανακάμπτει και οι οικονομίες της Αμερικής και της Ασίας βρίσκονται σε πλήρη ανάπτυξη», ανέφερε η διοίκηση της LVMH, σε ανακοίνωσή της. Η εταιρεία επιβεβαίωσε τη θετική εξέλιξη των λειτουργικών της κερδών το 2004.
Οι μετοχές της εταιρείας, κέρδισαν πέρυσι ποσοστό 57%, καθώς έντονη αισιοδοξία επικράτησε ότι οι πωλήσεις των ειδών πολυτελείας θα αυξηθούν σημαντικά φέτος. Η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας ανέρχεται σε 30 δισ. ευρώ.