Hennes & Mauritz : Μικρή η αύξηση των πωλήσεων

Πέμπτη, 15 Απριλίου 2004 10:52

ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ αύξηση, σε ποσοστό της τάξης του 7% και στο ήμισυ των προβλέψεων των οικονομικών αναλυτών, σημείωσαν οι πωλήσεις της μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής πώλησης ενδυμάτων της Ευρώπης, Hennes & Maurtiz AB, καθώς οι καταναλωτές απέφυγαν τις αγορές τους σε ρούχα εποχής, λόγω του κρύου που επικράτησε.

Ο Μάρτιος ήταν ο πρώτος μήνας σε σύνολο τεσσάρων μηνών, κατά τον οποίον οι πωλήσεις αυξήθηκαν κάτω του 10%, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας. Οικονομικοί αναλυτές εκτιμούσαν ότι οι πωλήσεις θα σημείωναν αύξηση σε ποσοστό της τάξης του 14%.

«Η αργοπορία ερχομού της Ανοιξης, είχε αρνητική επίδραση στις πωλήσεις», επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Hennes & Mauritz AB.

Η εταιρεία που πουλά μαγιώ (μπικίνι) αντί του ποσού των 8,99 ευρώ (11 δολ.) προχώρησε σε εκπτώσεις προκειμένου να προσελκύσει τους καταναλωτές στη Γερμανία, την πηγή του 1/3 των πωλήσεών της και κύρια αγορά της. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση της κερδοφορίας της. Το περιθώριο κέρδους της εταιρείας το πρώτο τρίμηνο μειώθηκε στο 53,7% από 54,4%.

Τον περασμένο μήνα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το πρώτο τρίμηνο της χρήσης τα καθαρά της κέρδη αυξήθηκαν σε ποσοστό 5,8%, φθάνοντας στο 1,16 δισ. κορώνες (152 εκατ. δολ.) μετά τη μείωση του κόστους στη διανομή, ενώ ευνοήθηκε από την υποχώρηση του δολαρίου, κάτι το οποίο κατέστησε φθηνότερες τις αγορές στην Ασία.

Η Hennes ανοίγει 51 καταστήματα και κλείνει τρία μέσα στο δεύτερο τρίμηνο της οικονομικής της χρήσης που λήγει στις 31 Μαΐου. Τον μήνα που πέρασε άνοιξε τα πρώτα της καταστήματα στον Καναδά.

Οι μετοχές της φέτος έχουν κερδίσει συνολικά ποσοστό 18%, έναντι αύξησης 19% των μετοχών της Inditex SA, της ισπανικής εταιρείας των ενδυμάτων με το σήμα Zara, την ίδια χρονική περίοδο.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα