Από την έντυπη έκδοση
Θέση μάχης στην «κρύα» αγορά αναψυκτικών παίρνει η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων ΒΙΚΟΣ Α.Ε., δρομολογώντας την τοποθέτηση αρχικά 2.000-2.500 δικών της ψυγείων σε όλη την επικράτεια.
Εχοντας εισέλθει στην αγορά των αναψυκτικών εδώ και λίγους μήνες, η διοίκηση του ισχυρού εγχώριου εμφιαλωτή επικεντρώνει το ενδιαφέρον του επιχειρησιακού σχεδιασμού της καινούργιας χρονιάς στη νέα της δραστηριότητα.
Πιο συγκεκριμένα, η τοποθέτηση ψυγείων που θα ξεκινήσει από το 2015 και αποτελεί μια επένδυση της τάξης του 1,5 εκατ. ευρώ και αφορά στην υποστήριξη της κρύας αγοράς, ενώ ταυτόχρονα δρομολογείται και ο εμπλουτισμός του χαρτοφυλακίου των συσκευασιών με νέες, του 1,5 λίτρου και των 500ml.
ΔΑΝΑΗ ΑΛΕΞΑΚΗ - [email protected]
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»