HOL: Λειτουργικά κέρδη 41,3 εκατ. ευρώ στο 9μηνο

Αύξηση πελατών κατά 6,2% σε σχέση με πέρυσι
Δευτέρα, 01 Δεκεμβρίου 2014 09:33
UPD:09:36
HOL

Τα συνολικά έσοδα για το εννεάμηνο διαμορφώθηκαν στα 161,3 εκατ. ευρώ από 169,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2013, μειωμένα κατά 5,1%.

Στα 41,3 εκατ. ευρώ υποχώρησαν τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) της hellas online στο εννεάμηνο του 2014, από 53,4 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η μείωση αυτή οφείλεται αφενός στη μείωση του μέσου εσόδου ανά συνδρομητή, η οποία δεν συνδυάζεται με αντίστοιχη πτώση του μέσου κόστους ανά συνδρομητή, και αφετέρου στη μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα, αλλά και σε μη επαναλαμβανόμενα έσοδα του εννεαμήνου του 2013. 

Τα συνολικά έσοδα για το εννεάμηνο διαμορφώθηκαν στα 161,3 εκατ. ευρώ από 169,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2013, μειωμένα κατά 5,1%. Η μείωση αποδίδεται τόσο στη μείωση του μέσου εσόδου ανά πελάτη στις υπηρεσίες λιανικής και εταιρικών πελατών, όσο και στη μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα, αλλά και σε μη επαναλαμβανόμενα έσοδα του εννεαμήνου του 2013.

Ο καθαρός δανεισμός του εννεαμήνου του 2014 διαμορφώθηκε σε 152,7 εκατ. ευρώ, μειωμένος κατά 8,6 εκατ. ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρείας στο τέλος του εννεαμήνου ανήλθε σε 537.449 πελάτες, αύξηση 6,2% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό εννεάμηνο και το εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς στο 26,9%. 

«Η hellas online εξακολουθεί να διευρύνει την πελατειακή της βάση και να παρουσιάζει ισχυρή λειτουργική κερδοφορία, παρά τον έντονο ανταγωνισμό της ευρυζωνικής αγοράς», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος  της hellas online, Διονύσης Γρηγοράτος.

«Επιπρόσθετα, η ολοκλήρωση της συμφωνίας με τη Vodafone Ελλάδας αποτελεί  μια σημαντική εξέλιξη στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών που αντανακλά τη δυναμική των δύο εταιρειών. Η εξέλιξη αυτή δημιουργεί όλες τις προϋποθέσεις, ώστε από κοινού οι δύο εταιρείες να συνεχίσουν την πολύ επιτυχημένη συνεργασία που ξεκίνησε το 2009, διευρύνοντάς την και παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας, κινητής και σταθερής, προς τους πελάτες τους, ιδιώτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις», πρόσθεσε ο κ. Γρηγοράτος.
 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα