ΑΥΞΗΣΗ της τάξης του 16% σημείωσαν καθαρά κέρδη σε ετήσια βάση της μεγαλύτερη αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Βρετανίας, Tesco Plc, καθώς η εταιρεία προσέθεσε και άλλα ράφια προϊόντων, εκτός από τρόφιμα, στα καταστήματά της, συμπεριλαμβανομένων και δερμάτινων μπουφάν αξίας 120 λιρών Αγγλίας (217 δολ.).
Τα καθαρά κέρδη της Tesco αναρριχήθηκαν στο 1,1 δισ. λίρες Αγγλίας ή 14,93 πένες ανά μετοχή τις 53 εβδομάδες που έληξαν τον Φεβρουάριο, από 946 εκατ. λίρες ή 13,42 πένες ανά μετοχή που ήταν πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της διοίκησής της.
Υπό τη διοίκηση του Terry Leahy, η εταιρεία πώλησης τροφίμων προσθέτει και άλλα αγαθά στη λίστα των προς πώληση προϊόντων της, όπως αιθέρια έλαια για το μπάνιο και πουπουλένια παπλώματα με το δικό της σήμα. Η εταιρεία έχει επενδύσει 1,5 δισ. λίρες προκειμένου να επεκτείνει τα σούπερ μάρκετ της και να αυξήσει τα άλλα της καταστήματα στη Βρετανία, αλλά και να τοποθετήσει τα προϊόντα της σε ουγγρικά και κορεατικά καταστήματα τροφίμων.
Η εταιρεία προσέθεσε 1,4 εκατ. τετραγωνικών ποδών κατά τη διάρκεια της χρήσης στα καταστήματά της, το περισσότερο από ό,τι οποιαδήποτε άλλη εταιρεία του κλάδου. Η ίδια ελέγχει το 3,6% της αγοράς καταναλωτικών ειδών – εκτός τροφίμων – της Βρετανίας που φθάνει τα 111 δισ. λίρες, ακολουθώντας την Dixons Group Plc και την Marks & Spencer Group Plc, σύμφωνα με την Verdict Research.
Το τρίμηνο που έληξε στις 28 Μαρτίου, το μερίδιο της Tesco στην αγορά της Βρετανίας αυξήθηκε κατά 1,2%, φθάνοντας στο 27,3%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών, Taylor Nelson Sofres, η J Sainsbury Plc απώλεσε μερίδιο αγοράς.