Μαρινόπουλος: Ισχυρότερη παρουσία στα Βαλκάνια

Τρίτη, 11 Νοεμβρίου 2014 14:50
UPD:14:51

Σε συμφωνία για τη συγχώνευση των επιχειρήσεων λιανεμπορίου Piccadilly και Carrefour Μαρινόπουλος Βουλγαρίας κατέληξαν η AP Mart AD, ιδιοκτήτρια εταιρεία της αλυσίδας super market Piccadilly στη Βουλγαρία, και η CMB Bulgaria, ιδιοκτήτρια εταιρεία της αλυσίδας super market Carrefour Bulgaria.

Οι AP Mart AD και CMB Bulgaria συμφώνησαν από κοινού σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 46 εκατ. βουλγαρικών λεβ (50% εντός του 2014 και 50% εντός του 2015), προκειμένου να βελτιωθούν οι όροι και οι προϋποθέσεις πληρωμών των προμηθευτών και να υποστηριχθεί περαιτέρω η λειτουργία της επιχείρησης.

Οι δύο εταιρείες θα διατηρήσουν ίσα ποσοστά στη νέα κοινοπραξία, η οποία αφορά στη λειτουργία δικτύου 75 καταστημάτων στη Βουλγαρία, με περίπου 3000 εργαζομένους και ετήσιο τζίρο 452 εκατ. BGN για το 2013.

Επικεφαλής των δύο σχημάτων, ως regional manager, θα είναι ο διευθύνων σύμβουλος της Μαρινόπουλος Α.Ε. Ζερόμ Λουμπέρ. Σε τοπικό επίπεδο, συν-επικεφαλής του σχήματος θα είναι ο Μίλος Ρίστιτς της CMB Bulgaria και η Τάνια Κόσεβα-Μποσόβα της Piccadilly.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, ο πυρήνας της στρατηγικής του νέου σχήματος περιλαμβάνει την επέκταση του δικτύου των καταστημάτων και την επιτυχή συγχώνευση των δύο brands προκειμένου να παρέχουν στον καταναλωτή το βέλτιστο αποτέλεσμα σε ό,τι αφορά τις υπηρεσίες και την ποιότητα των προϊόντων.

Η συμφωνία θα ολοκληρωθεί μετά την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού της Βουλγαρίας (Bulgarian Commission for Protection and Competition).



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα