Nestle: Ενίσχυση του δικτύου διανομής παγωτών

Τρίτη, 27 Απριλίου 2004 21:12

ΤΗΝ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΗΣΗ του δικτύου διανομής παγωτών και την ενδυνάμωση της εταιρικής της ταυτότητας σχεδιάζει η Nestle.

Προς την κατεύθυνση αυτή αλλά και για την καλύτερη δυνατή κάλυψη των καταναλωτικών αναγκών, η εταιρεία λανσάρει φέτος προϊόντα, όπως το Extreme Gold, ένα νέο πύραυλο χωνάκι από αυθεντική σοκολάτα γάλακτος, την γκάμα premium οικογενειακών παγωτών 1lt La Laitiere, μία ολοκληρωμένη γκάμα παιδικών προϊόντων με γνωστές μάρκες, όπως τα Smarties και Nesquik, αλλά και προϊόντα Disney, ενώ στη χώρα μας εισάγει τα παγωτά Nestle Sundae, τύπου soft.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα