Δέκα νέα online καταστήματα σχεδιάζει να προσθέσει στο δίκτυό της το 2015 η σουηδική αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης Hennes & Mauritz (H&M), η οποία ανακοίνωσε ισχυρή άνοδο της κερδοφορίας της για το τρίτο τρίμηνο.
«Συνεχίσαμε να κερδίζουμε μερίδιο αγοράς χάρη στην ισχυρή ανάπτυξη των πωλήσεων σε όλα τα εμπορικά μας σήματα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Καρλ-Γιόχαν Πέρσον.
Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 19% στα 5,29 δισ. σουηδικές κορόνες (740 εκατ. δολ.) στο τρίμηνο μέχρι τις 31 Αυγούστου, ενώ τα έσοδα σημείωσαν άνοδο 21% και ανήλθαν στα 38,81 δισ. κορόνες.
Η H&M παρουσίασε πρόσφατα νέα εμπορικά σήματα, καθώς και συλλογές παπουτσιών και αθλητικών ειδών. Στόχος της παραμένει να ανοίξει 375 νέα καταστήματα, κυρίως στις ΗΠΑ και την Κίνα, ενώ το 2015 σχεδιάζει να ξεκινήσει 8-10 online καταστήματα.