Cadbury Schweppes : Κοντά στο στόχο τα αποτελέσματα

Παρασκευή, 21 Μαΐου 2004 11:24

ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ που έχει θέσει, για αύξηση των πωλήσεων από 3% έως 5% μέσα στο 2004, ανακοίνωσε ότι θα επιτύχει η τρίτη σε μέγεθος εταιρεία παραγωγής αναψυκτικών στον κόσμο, Cadbury Schweppes Plc, καθώς πούλησε περισσότερα αναψυκτικά και τσίχλες στις ΗΠΑ.

Η εταιρεία, με έδρα το Λονδίνο, ανακοίνωσε ότι είναι ιδιαίτερα αισιόδοξη για την πορεία της στο σύνολο της χρήσης. Το πρώτο εξάμηνο τα περιθώρια κέρδη θα είναι κατά τι υψηλότερα, έναντι της αντίστοιχης περυσινής χρονικής περιόδου, σύμφωνα με σχετική της ανακοίνωση.

Ο επικεφαλής της εταιρείας, Todd Stitzer, 52 ετών, δαπανά περισσότερα για την προώθηση των αναψυκτικών διαίτης, όπως για το Dr Pepper, σε μια προσπάθεια να ανακτήσει και πάλι το μερίδιο αγοράς στις ΗΠΑ, από εταιρείες όπως η Coca-Cola Co. και ηγ PepsiCo Inc., μετά τη μείωση της ζήτησης των ανθρακούχων αναψυκτικών στη χώρα. Η πολιτική που ακολουθεί η εταιρεία, αποδίδει, σύμφωνα με τους οικονομικούς αναλυτές.

«Φαίνεται ότι η εταιρεία έχει κερδίσει μερίδιο αγοράς με το Dr Pepper», ανέφερε ο Richard Workman, οικονομικός αναλυτής με την Oriel Securities στο Λονδίνο, πριν από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της Cadbury Schweppes.

Τα ανθρακούχα αναψυκτικά της εταιρείας, έχουν χάσει σημαντικό έδαφος στην αγορά των ΗΠΑ εδώ και δύο χρόνια και το μερίδιό της σε μια αγορά ύψους 64 δισ. δολ. το χρόνο, μειώθηκε στο 14,3%, από 15,6% που ήταν το 2001, σύμφωνα με τα στοιχεία της Beverage Digest.

Διεθνώς ο όγκος των πωλήσεων ανθρακούχων αναψυκτικών αυξήθηκε κατά 0,6% το 2003 και με χαμηλότερο ρυθμό του 0,8% που είχε αυξηθεί το 2002.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα