Με τρία νέα στελέχη ενισχύει τη διοικητική της ομάδα η Coca-Cola Τρία Έψιλον. Πρόκειται για την κ. Τζίνα Κυβετού νέα Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας και Κύπρου, την κ. Αντιγόνη Παγουλάτου νέα Διευθύντρια Marketing Ελλάδας και την κ. Αγγελική Πατρούμπα νέα Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων Ελλάδας.
Πιο συγκεκριμένα, το ρόλο της Διευθύντριας Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων Ελλάδας αναλαμβάνει από τη Δευτέρα Αγγελική Πατρούμπα, στέλεχος με περισσότερα από 15 χρόνια επαγγελματικής σταδιοδρομίας και ουσιαστική γνώση της αγοράς, που χτίστηκε μέσα από μια σειρά ρόλων ευθύνης σε εταιρείες συμβούλων επικοινωνίας και σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες.
H κ. Πατρούμπα προέρχεται από τη Lafarge, όπου από το 2007 κατείχε τη θέση της Country Communications Manager, χαράσσοντας τη στρατηγική και υλοποιώντας επιτυχημένα προγράμματα επικοινωνίας. Μέσα από τη νέα της θέση θα είναι επικεφαλής για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής της Coca-Cola Τρία Έψιλον.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της αξιοποίησης ευκαιριών μεταξύ της Coca-Cola Τρία Έψιλον και της The Coca-Cola Company για την ανάπτυξη στελεχών, η Αντιγόνη Παγουλάτου αναλαμβάνει από τις 15 Σεπτεμβρίου τα καθήκοντα της Διευθύντριας Marketing Ελλάδας. Προέρχεται από την The Coca-Cola Company, όπου κατείχε το ρόλο της Marketing & Category Manager για την Κεντρική και Νότια Ευρώπη, εξυπηρετώντας 23 χώρες. Επιπλέον, διαθέτει 17 χρόνια εμπειρίας στο Marketing κατά τη διάρκεια των οποίων έχει αποκτήσει σημαντική εμπειρία και τεχνογνωσία στους τομείς της επικοινωνίας καταναλωτών και της ανάπτυξης νέων προϊόντων.
Τα καθήκοντα της Διευθύντριας Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας και Κύπρου έχει αναλάβει ήδη από την 1η Ιουλίου 2014 η Τζίνα Κυβετού. Ξεκινώντας την καριέρα της το 1993 στην Τρία Έψιλον Ελλάδας ως Graduate Trainee και αναλαμβάνοντας στη συνέχεια σημαντικές θέσεις αυξημένης ευθύνης στην εταιρεία, η Τζίνα Κυβετού αντιπροσωπεύει με τον καλύτερο τρόπο την εταιρική φιλοσοφία ανάπτυξης των εργαζομένων, που διακρίνει την Coca-Cola Τρία Έψιλον.
Με την κίνηση αυτή η Coca-Cola Τρία Έψιλον ενδυναμώνει την εσωτερική της οργάνωση αξιοποιώντας το ταλέντο των ανθρώπων της αλλά και προσελκύοντας αξιόλογα στελέχη της αγοράς.