ΚΡΙ-ΚΡΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΑΒΕΕ : Αποτελέσματα 6μήνου 2014

Παρασκευή, 29 Αυγούστου 2014 17:25
UPD:23:53

H βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ δημοσίευσε τις οικονομικές καταστάσεις εξαμήνου 2014. Σε εταιρικό επίπεδο, ο κύκλος εργασιών για τα προϊόντα ανήλθε σε € 31.993 χιλ. έναντι € 35.047 χιλ. το 2013 (μειωμένος 8,7%). Σημειώνεται ότι το κονδύλι του κύκλου εργασιών όπως εμφανίζεται στην κατάσταση συνολικών εσόδων (€42.262 χιλ.) περιλαμβάνει επιπλέον ποσό €10.270 χιλ. που αφορά σε πωλήσεις υλικών παραγωγής προς τις συνεργαζόμενες παραγωγικές μονάδες.

Αντίστοιχα, τα μεγέθη της κερδοφορίας της εταιρείας διαμορφώνονται ως εξής:

-  τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €4.790 χιλ έναντι €5.902 χιλ. το εξάμηνο 2013.

-  Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 4.108  χιλ., έναντι € 4.781  χιλ. το εξάμηνο 2013.

-   Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε € 3.679  χιλ., έναντι € 4.182  χιλ. το εξάμηνο 2013.

Σε επίπεδο ομίλου, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους που αντιστοιχούν στους ιδιοκτήτες της μητρικής, ανήλθαν σε € 3.663 χιλ., έναντι € 4.177 χιλ. της αντίστοιχης προηγούμενης περιόδου.

Σημειώνεται ότι στα μεγέθη της κερδοφορίας της τρέχουσας περιόδου, περιλαμβάνεται και ποσό €976 χιλ. περίπου που προέκυψε από το διακανονισμό της ασφαλιστικής αποζημίωσης και εμφανίζεται στο κονδύλι Λοιπών Εσόδων της Κατάστασης Αποτελεσμάτων.

Στον κλάδο των γαλακτοκομικών, λόγω της παραγωγής των προϊόντων μας σε παραγωγικές μονάδες τρίτων, η προσπάθεια της εταιρίας επικεντρώθηκε στη διατήρηση της ομαλής τροφοδοσίας της αγοράς και στην απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των παραγγελιών των πελατών, περιορίζοντας την εμφάνιση ελλείψεων στην αγορά στο ελάχιστο δυνατό. Ωστόσο, η απορρύθμιση της εφοδιαστικής αλυσίδας οδήγησε στην εμφάνιση πρόσκαιρων ελλείψεων (stock outs) και επακόλουθα στη μείωση του συνολικού όγκου πωλήσεων. Έτσι, οι πωλήσεις γαλακτοκομικών παρουσίασαν μείωση 11,3% και διαμορφώθηκαν σε €18.267 χιλ έναντι €20.591 χιλ στην αντίστοιχη προηγούμενη περίοδο.

Αναφορικά με το παγωτό, η άσχημη οικονομική συγκυρία συνεχίζει να επιδρά αρνητικά στον κλάδο, πιέζοντας το συνολικό μέγεθος της αγοράς. Ωστόσο, στη βάση της υλοποίησης της αναπτυξιακής στρατηγικής, η εταιρεία προώθησε ενεργά την επέκταση του δικτύου της, ενσωματώνοντας νέα σημεία πώλησης. Παράλληλα, αξιοποιήθηκαν τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα προωθώντας την παρουσία παγωτού και σε νέες αγορές που παρουσιάζουν ενδιαφέρον (πχ Σενεγάλη). Οι πωλήσεις παγωτού, στο εξάμηνο 2014, εμφανίζουν μείωση κατά 5,1% και διαμορφώνονται σε €13.725 χιλ έναντι €14.457 χιλ στην αντίστοιχη προηγούμενη περίοδο. Η εξέλιξη αυτή, οφείλεται κυρίως στις καιρικές συνθήκες που επικράτησαν τους μήνες Μάιο και Ιούνιο και δυσχέραιναν την κατανάλωση παγωτού. Η βελτίωση των καιρικών συνθηκών τους επόμενους μήνες του καλοκαιριού, σε συνδυασμό με την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης, βοήθησε στο μετριασμό των απωλειών στις πωλήσεις παγωτού.

Τέλος, αναφορικά με την επενδυτική δραστηριότητα, ολοκληρώνεται εντός των επόμενων εβδομάδων η κατασκευή της νέας, υπερσύγχρονης μονάδας γιαουρτιού. Η επένδυση, συνολικού προϋπολογισμού €20.027 χιλ., πραγματοποιείται στο χώρο των κεντρικών εγκαταστάσεών της εταιρείας στις Σέρρες και περιλαμβάνει την κατασκευή νέας παραγωγικής μονάδας, με τους αναγκαίους αποθηκευτικούς χώρους υλικών και ετοίμων προϊόντων, συνολικής κάλυψης 12.000 τ.μ. Το νέο εργοστάσιο γιαουρτιού έχει διπλάσια παραγωγική δυναμικότητα από το προηγούμενο και αναμένεται να απασχολεί περισσότερους από 70 εργαζόμενους. Η κατασκευή της νέας μονάδας έχει ενταχθεί στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου ν.3908/11 και αναμένεται η λήψη επιχορήγησης 30%, ήτοι €6.008 χιλ. περίπου.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα