Αύξηση πωλήσεων της τάξης του 21,4% παρουσίασε η Sato κατά το πρώτο εξάμηνο του 2014.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, για το brand ENTOS η αύξηση ανέρχεται σε 135,51% και για το brand SATO το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις παρουσιάζουν αύξηση 32,86%.
Για το ίδιο διάστημα, οι υπηρεσίες logistics παρουσίασαν μείωση 80,11% λόγω της πτώχευσης σημαντικού πελάτη της εταιρείας.
Ο δείκτης EBITDA για το πρώτο εξάμηνο ανήλθε σε -319 χιλ. ευρώ έναντι -1.476 χιλ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά 1.157 χιλ. ευρώ.
Τα αποτελέσματα μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε ζημιές 959 χιλ. ευρώ έναντι ζημιών 3.891 χιλ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2013, σημειώνοντας βελτίωση κατά 2.932 χιλ. ευρώ.