ΑΜΕΣΑ συνδεδεμένες, με το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου Euro 2004, θα είναι κατά πάσα πιθανότητα τις επόμενες τρεις εβδομάδες, οι πωλήσεις της Kesa Electricals Plc, στο πλαίσιο της παρουσίασης του Βρετανού αστέρα, David Beckam και του Γάλλου Zinedine Zidane.
H Kesa, με έδρα το Λονδίνο, η οποία έχει στην κυριότητά της τη μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων με ηλεκτρονικά της Γαλλίας, Darty, εκτιμά ότι θα πουλήσει 50% περισσότερες τηλεοράσεις και DVD εγγραφής το χρονικό διάστημα που θα γίνει το Euro 2004 και εφ'όσον η εθνική Γαλλίας φθάσει στον τελικό, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρό της, Christian de Bronac. Οι προκριματικοί αγώνες αρχίζουν αύριο, με τον αγώνα της Porto, της εθνικής Πορτογαλίας, που είναι και η διοργανώτρια χώρα, με την εθνική Ελλάδας.
«Εξαρτάται από το αποτέλεσμα που θα φέρουν οι εθνικές ομάδες», ανέφερε ο Bronac, 49 ετών, του οποίου η εταιρεία πραγματοποιεί το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών της στην Αγγλία και τη Γαλλία, συμπληρώνοντας : «Ασχέτως του αποτελέσματος, ο όγκος των πωλήσεών μας θα αυξηθεί κατά πάσα πιθανότητα σε ποσοστό της τάξης του 20%, στο πλαίσιο του Euro 2004».
Εταιρείες, από την Adidas-Salomon AG στη Γερμανία έως την Heineken NV στην Ολλανδία, βασίζονται στις εθνικές τους ομάδες, καθώς αυτές έχουν μια καλή επίδοση στην ηλικίας 44 ετών, διοργάνωση. ¶λλες, όπως η Wal-Mart Stores Inc., ιδιοκτήτρια των σούπερ μάρκετ Asda, ανακοίνωσαν ότι ήδη ευνοούνται, καθώς ο κόσμος αγοράζει σε μεγάλες ποσότητες μπύρες, σόδες, πατατάκια, ακόμη και σεζ λόνγκ.
Τα 31 παιχνίδια θα προσελκύσουν τουλάχιστον εννέα εκατ. τηλεθεατές από ολόκληρον τον κόσμο την ημέρα του τελικού στις 4 Ιουλίου, σύμφωνα με την UEFA, ενώ επιστημονική έρευνα του Center for Economics and Business Research, έδειξε, ότι, μόνο η Βρετανία θα προσθέσει στην οικονομία της περισσότερο από ένα δισ. λίρες Αγγλίας (1,8 δισ. δολ.).
Πιο πολύ θα ευνοηθούν τα παμπ, οι κατασκευαστές τηλεοράσεων, τα σούπερ μάρκετ και οι βιομηχανίες παραγωγής μπύρας, σύμφωνα με τους αναλυτές.