Νέα προϊόντα από τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών της Ευρώπης

Παρασκευή, 02 Ιουλίου 2004 10:48

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ προσπαθούν να σχεδιάσουν οι ευρωπαϊκές εταιρείες τηλεπικοινωνιών, όπως η Telefonica SA, η BT Group Plc και η Royal KPN NV, καθώς τα έσοδα από τις υπηρεσίες που παρέχουν συρρικνώνονται και οι καταναλωτές αρχίζουν να χρησιμοποιούν το Ιnterne για τις τηλεφωνικές τους κλήσεις.

Η Telefonica, η μεγαλύτερη εταιρεία τηλεπικοινωνιών της Ισπανίας, πουλά ταινίες, η BT η μεγαλύτερη διαχειρίστρια της Βρετανίας, προσφέρει στους πελάτες της συστήματα ασφαλείας, ενώ η KPN με έδρα τη Χάγη, σχεδιάζει να πουλήσει ψηφιακές τηλεοράσεις και να προσφέρει ραδιοφωνικές υπηρεσίες μέσω των δικτύων καλωδιακής τηλεόρασης.

Ο ανταγωνισμός αυξάνεται, καθώς οι επενδύσεις των πρώην μονοπωλίων στην ταχεία πρόσβαση στο Internet λειαίνουν το έδαφος για τους νεοεισερχόμενους.

Οι εταιρείες, ενδέχεται να χάσουν μερίδιο τουλάχιστον 15% από τις παραδοσιακές αγορές με την είσοδό τους σε νέες υπηρεσίες, σύμφωνα με σχετικό σχόλιο της Morgan Stanley.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, μέχρι το 2010 η Ευρώπη θα έχει 30,7 εκατ. ανθρώπους που θα πραγματοποιούν τις κλήσεις τους μέσω του Internet, ποσοστό που ισούται με το 17% της αγοράς τηλεπικοινωνιών των αστικών κέντρων, σύμφωνα με έκθεση της Morgan Stanley, που είδε το φως της δημοσιότητας στις 2 Ιουνίου.

Οι κλασσικές τηλεφωνικές συνδέσεις, αποτελούν περίπου 140 δισ. ευρώ (170 δισ.) των ετήσιων πωλήσεων των εταιρειών τηλεπικοινωνιών της Ευρώπης, σύμφωνα με την Forrester Research Inc., σε έκθεσή της τον περασμένο Οκτώβριο.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα