Στα πλαίσια της συνολικής αναδιοργάνωσης του δικτύου διανομής της Chevignon στην Ευρώπη, η Charles Chevignon S.A. και η Connection Α.Ε.Β.Ε.Ε. αποφάσισαν να θέσουν σε νέες βάσεις τη συνεργασία τους.
Η Chevignon θα διανέμεται εφεξής στην ελληνική αγορά διαμέσου της NAF NAF Hellas A.E., ενώ ο όμιλος Connection θα παραμείνει στρατηγικός συνεργάτης της Chevignon/NAF NAF Hellas A.E.
Οι πωλήσεις της επόμενης πλέον χρήσης της Connection δεν αναμένεται να επηρεαστούν, σύμφωνα με ανακοίνωση της εισηγμένης.
Το μερίδιο της Chevignon στις συνολικές πωλήσεις της Connection, ανέρχεται σήμερα σε 6,9%. Αναλυτικά, οι πωλήσεις Chevignon διακρίνονται σε πωλήσεις στα δίκτυα αλυσίδων του ομίλου Connection (2,9%), σε πωλήσεις μέσω των in-store shops (1,3%) και σε πωλήσεις σε πελάτες χονδρικής (2,7%).
Από τα παραπάνω τρία δίκτυα διανομής, το μεν πρώτο, τα καταστήματα του ομίλου, δεν θα επηρεαστεί καθώς θα συνεχιστεί η προμήθεια προϊόντων του οίκου στη βάση της νέας συμφωνίας στρατηγικής συνεργασίας, το δε δεύτερο, τα in-store shops, θα αξιοποιηθεί γα την διανομή άλλων σημάτων από το χαρτοφυλάκιο του ομίλου.
Το τρίτο δίκτυο, οι πελάτες χονδρικής (2,7%), θα αναπληρωθεί από τα νέα σήματα που προσετέθησαν στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας (όπως Henry Cotton’s κ.α.) καθώς και από σήματα που απευθύνονται στο ίδιο καταναλωτικό κοινό και ανήκουν σε εταιρείες του ομίλου (όπως Marlboro Classics κ.α.)