LAVIPHARM Α.Ε. : ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ (ΑΡΘΡΟ 4.1.4.4. ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΧΑ

Δευτέρα, 02 Ιουνίου 2014 17:09
UPD:23:53

Mε βελτίωση των αποτελεσμάτων, τόσο σε επίπεδο μητρικής εταιρείας όσο και Ομίλου, ολοκληρώθηκε το Α’ Τρίμηνο του 2014 για τη Lavipharm. Στη βελτίωση αυτή, συνέβαλε η ανάπτυξη της εξαγωγικής της δραστηριότητας σε συνδυασμό με την περαιτέρω μείωση του λειτουργικού της κόστους και την αύξηση της παραγωγικότητας.

Πιο συγκεκριμένα, παρά τη μείωση των ενοποιημένων πωλήσεων σε € 7,0 εκατ. από € 7,8 εκατ. κατά το Α’ Τρίμηνο του 2013, η αύξηση των εξαγωγών κατά 18% βελτίωσε το Περιθώριο Μικτού Κέρδους. Το παραπάνω, σε συνδυασμό με την περαιτέρω μείωση των λειτουργικών εξόδων (-18,3%), οδήγησε σε αύξηση του ενοποιημένου EBITDA σε € 1,3 εκατ. από € 104 χιλ. την περασμένη αντίστοιχη περίοδο. Έτσι, τα ενοποιημένα αποτελέσματα διαμορφώθηκαν σε ζημίες προ φόρων € 1,2 εκατ. έναντι € 2,5 εκατ. το Α’ Τρίμηνο του 2013 και ζημίες μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας € 567 χιλ. έναντι € 2,0 εκατ. κατά την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Όσον αφορά στα οικονομικά μεγέθη της μητρικής εταιρείας Lavipharm A.E., ο Κύκλος Εργασιών κατά το Α’ Τρίμηνο του 2014 διαμορφώθηκε σε € 7,0 εκατ. έναντι € 7,6 του Α’ Τριμήνου 2013. Ομοίως, η σημαντική βελτίωση του Περιθωρίου Μικτού Κέρδους (20,4%) λόγω της αύξησης των εξαγωγών, αλλά και η μείωση των λειτουργικών δαπανών, επέτρεψαν την αύξηση του EBITDA από -€ 200 χιλ. κατά το Α’ Τρίμηνο του 2013 σε € 1,1 εκατ. το Α’ Τρίμηνο του 2014. Η μείωση των χρηματοοικονομικών εξόδων της μητρικής Εταιρείας κατά 30% συνέβαλε στη βελτίωση των αποτελεσμάτων της περιόδου, τα οποία διαμορφώθηκαν σε κέρδη μετά από φόρους € 234 χιλ. έναντι ζημιών € 1,1 εκατ. κατά το Α’ Τρίμηνο του 2013.

Με γνώμονα τη συνεχή συγκράτηση εξόδων, την απλοποίηση των δομών αλλά και τη στοχευμένη ανάπτυξη της Εταιρείας και λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερα αρνητικές οικονομικές συνθήκες στην Ελλάδα, η Lavipharm προχωρά με προσεκτικό σχεδιασμό σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, με στόχο αφενός την ενίσχυση της θέσης της στη διεθνή αγορά, αφετέρου την ενδυνάμωση της εμπορικής παρουσίας της στην Ελλάδα.


Δείτε το αρχείο
T1 2014 PRESS RELEASE

4 1 4 4 AMAKOINOSH


Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΛΑΒΙ



Σχολιασμένα