Την πρώτη φάση του έργου σχεδιασμού και υλοποίησης συστήματος για την ενοποιημένη διαχείριση των προωθητικών ενεργειών μέσω της πλατφόρμας ORACLE SIEBEL CRM για τον όμιλο της Τράπεζας Πειραιώς, ολοκλήρωσε η Intrasoft International.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με τη χρήση αυτού του ολοκληρωμένου επιχειρησιακού εργαλείου, η τράπεζα εξασφαλίζει τη βελτιστοποίηση της καθημερινής λειτουργίας της διεύθυνσης Customer Intelligence & Experience, υλοποιώντας με ολοκληρωμένο τρόπο όλες τις προωθητικές ενέργειές της, μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο που απαιτείται για την επιλογή, ανάλυση και στόχευση των τραπεζικών πελατών, ενώ παράλληλα αυτοματοποιεί τις διαδικασίες εκτέλεσης των προωθητικών ενεργειών μέσω των καταστημάτων, της αποστολής email και της συμβατικής αλληλογραφίας.
Συγκεκριμένα, το έργο αυτό καλύπτει όλον τον κύκλο ζωής των προωθητικών ενεργειών. Με τη βοήθεια της λύσης αυτής πραγματοποιείται o οικονομικός προγραμματισμός των ενεργειών, η επιλογή και στόχευση των τραπεζικών πελατών, η αυτοματοποιημένη επικοινωνία των πελατών με τα διαθέσιμα κανάλια (e-mail, συμβατική αλληλογραφία και καταστήματα) και η καταγραφή των αποκρίσεών τους. Επιπρόσθετα, επιτυγχάνεται η παρακολούθηση της απόδοσης των προωθητικών ενεργειών σε πραγματικό χρόνο, με ενοποίηση των δεδομένων των συστημάτων της τράπεζας από τον μηχανισμό ‘επιχειρηματικής-ευφυΐας’ του συστήματος.
Η πρώτη φάση του έργου είχε ανατεθεί στην Intrasoft International μετά από ανοικτό διαγωνισμό τον Απρίλιο 2013. Η δεύτερη φάση του ίδιου έργου βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και αφορά στην προσθήκη καναλιών, όπως της ηλεκτρονικής τραπεζικής Winbank, της αποστολής SMS, του τηλεφωνικού κέντρου, καθώς και των ΑΤΜ του ομίλου.