WPP Group Plc: 11% υψηλότερα κέρδη το α' εξάμηνο

Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2004 09:52

ΑΥΞΗΣΗ της τάξης του 11%, σημείωσαν το πρώτο εξάμηνο της χρήσης, τα καθαρά κέρδη της δεύτερης σε μέγεθος διαφημιστικής εταιρείας και έρευνας αγοράς στον κόσμο, WPP Group Plc, αποτέλεσμα της αυξημένης ζήτησης από τις ΗΠΑ και την Ασία.

Τα καθαρά της κέρδη αναρριχήθηκαν στα 105,9 εκατ. λίρες Αγγλίας (194 εκατ. δολ.) από 95,2 εκατ. λίρες που ήταν ένα χρόνο πριν, σύμφωνα με σχετική της ανακοίνωση στο Λονδίνο. Τα έσοδα σημείωσαν αύξηση της τάξης του 6%, φθάνοντας στα 2,03 δισ. λίρες Αγγλίας.

Η WPP και οι ανταγωνίστριές της, όπως η Omnicom Group Inc. ευνοούνται από την ανάκαμψη του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιούνται, διεθνώς, η οποία ξεκίνησε στις ΗΠΑ και συνεχίστηκε αργότερα στην Ασία. Οι δαπάνες διεθνώς έχουν αυξηθεί φέτος, στο πλαίσιο των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας και εν όψει των προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ.

Τέσσερις οικονομικοί αναλυτές του Bloomberg News, προέβλεπαν ότι τα κέρδη της εταιρείας θα διαμορφωθούν κατά μέσον όρο, σε 164 εκατ. λίρες.

Η βρετανική εταιρεία έχει στόχο, το μικτό περιθώριο κέρδους να ανέλθει στο 14,5% το 2005 και τουλάχιστον στο 15% το 2006. Η διοίκησή της, επανέλαβε ότι για το 2004 ο στόχος της παραμένει στο 13,8%.

Οι μετοχές της WPP, στην κυριότητα της οποίας περιλαμβάνεται η Ogilvy & Mather Worldwide και η J. Walter Thompson, υποχωρούσαν χθες κατά 1,5%, φθάνοντας στις 494,5 πένες η μία στο Λονδίνο. Συνολικά φέτος έχουν υποχωρήσει σε ποσοστό της τάξης του 10%.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα