Nokia: Μείωση τιμών, αύξηση μεριδίου αγοράς το β' τρίμηνο

Πέμπτη, 02 Σεπτεμβρίου 2004 13:53

ΚΕΡΔΙΖΕΙ και πάλι μερίδιο αγοράς η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής κινητών τηλεφώνων στον κόσμο, Nokia Oyj, μετά τη μείωση των τιμών και την παρουσίαση πιο οικονομικών μοντέλων το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών, Gartner.

Το μερίδιο της εταιρείας διεθνώς έφθασε το 29,7% το τρίμηνο, έναντι μεριδίου 28,9% της αγοράς που κατείχε το πρώτο τρίμηνο του 2004 και 35,6% κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2003, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Gartner.

«Η μείωση των τιμών από τη Nokia, είχε ως αποτέλεσμα την απόκτηση – έστω μικρού μέρους – της αγοράς κατά το πρώτο τρίμηνο, ωστόσο η μέση τιμή πώλησης συσκευών μειώθηκε το δεύτερο τρίμηνο», ανέφερε ο Ben Wood, αναλυτής της εταιρείας, στο Λονδίνο, συμπληρώνοντας: «Ολοι οι κατασκευαστές εμφανίζουν περιορισμένη προοπτική ανάπτυξης για το υπόλοιπο του έτους, καθώς ο ανταγωνισμός γίνεται ακόμη πιο σκληρός».

Όπως προαναφέρθηκε, η Nokia, με έδρα τη Φινλανδία, μειώνει τις τιμές πώλησης και παρουσιάζει νέα μοντέλα, με απώτερο στόχο την απόκτηση του μεριδίου αγοράς που έχει χάσει. Η Motorola Inc., η Samsung Electronics Co., η Siemens AG και η Sony Ericsson Mobile Communications Ltd., αύξησαν τις εργασίες τους με τα κινητά τηλέφωνα που έχουν κάμερα και έγχρωμη οθόνη πέρυσι, με αποτέλεσμα το μερίδιο της Nokia, να υποχωρήσει στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1999, το πρώτο τρίμηνο.

Η αγορά κινητών τηλεφώνων διεθνώς, αυξήθηκε σε ποσοστό της τάξης του 35% το δεύτερο τρίμηνο του έτους σε σχέση με το προηγούμενο, φθάνοντας τα 156,4 εκατ. τηλέφωνα, σύμφωνα με την Gartner. Οι πωλήσεις στις ώριμες αγορές, όπως στη Δυτική Ευρώπη ήταν στέρεες, καθώς οι καταναλωτές αντικατέστησαν τις παλιές τους συσκευές με νέες. Η ζήτηση αυξήθηκε και στις αναπτυσσόμενες αγορές, κυρίως στη Λατινική Αμερική.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα