Όχι στην απευθείας πώληση μετοχών λέει ο πρόεδρος του ΟΛΘ

Παρασκευή, 04 Απριλίου 2014 15:54
UPD:15:57
ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης.

Θετικός στην είσοδο ιδιωτών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, αλλά με παραχώρηση λιμενικών χρήσεων και όχι απευθείας πώληση μετοχών, εμφανίστηκε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος (ΟΛΘ), Στέλιος Αγγελούδης.

Μιλώντας σε εκδήλωση που συνδιοργάνωσαν η «Egnatia Post» και το τοπικό κλιμάκιο της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ), ο κ. Αγγελούδης είπε ότι «στο 98% των λιμανιών παγκοσμίως, ο έλεγχος ανήκει είτε στην τοπική κοινωνία είτε στο κράτος και υπάρχουν ιδιώτες που επενδύουν, αλλά και ελέγχονται. Δεν υπάρχει λόγος να κοιτάζουμε κάτι άλλο».  

Απ. Τζιτζικώστας

Από το βήμα της ίδια εκδήλωσης ο νυν και υποψήφιος περιφερειάρχης Απ. Τζιτζικώστας πρόκρινε τη σύνδεση του λιμανιού τής Θεσσαλονίκης με το σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο «θα είναι το πρώτο έργο, που η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα εντάξει στο νέο ΕΣΠΑ (ΣΕΣ 2014-2020)».

Γ. Μπουτάρης

Απ' την πλευρά του ο νυν και υποψήφιος δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης προανήγγειλε ότι θα καταθέσει εφόσον επανεκλεγεί «πρόταση προς τους παραγωγικούς φορείς για τη διεκδίκηση, από την πόλη, τής πλήρους διαχείρισης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και του παραλιακού μετώπου».

Συμπλήρωσε ότι ο δήμος και οι φορείς της πόλης πρέπει να απαιτήσουν την άμεση προώθηση της εμπορευματικής σύνδεσης των λιμανιών Θεσσαλονίκης και Σμύρνης κι ότι απαιτείται η άμεση σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού, πχ, με το Δούναβη. Αν το λιμάνι δεν διασυνδεθεί, τότε αργά ή γρήγορα θα καταλήξει απλή... μαρίνα, υποστήριξε.

Αναφερόμενος στο θέμα των παραχωρήσεων εξέφρασε την πεποίθηση ότι «δεν θα συνέφερε να «μπει» στο λιμάνι η Cosco, που ελέγχει ήδη τον Πειραιά και θα «μανιπιουλάρει» και τη Θεσσαλονίκη».

Απαραίτητη η σύνδεση με Δούναβη

Υπέρ της απλής παραχώρησης λιμενικών δραστηριοτήτων ετάχθη ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, Κώστας Χαντζαρίδης. Πρόσθεσε ότι είναι κρίσιμο το λιμάνι να αυξήσει τις συνδέσεις του (είτε μέσω της ποτάμιας οδού Αξιού- Μόραβα-Δούναβη μελλοντικά, είτε άμεσα μέσω σιδηροδρόμου) γιατί αν δεν συμβεί αυτό, η δελεαστική τιμολογιακή πολιτική από μόνη της δεν φτάνει για να κρατήσει πελάτες.

Πηγή: ΑΜΠΕ

 



Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΟΛΘ



Σχολιασμένα