ΥΠΕΡΔΙΠΛΑΣΙΑ λειτουργικά κέρδη το τρίμηνο έως τον Ιούλιο, εμφάνισε η Gucci Group, κομμάτι της τρίτης σε μέγεθος εταιρείας ειδών πολυτελείας στον κόσμο, Pinault-Printemps-Redoute SA, μετά την αύξηση της ζήτησης των ειδών της στις ΗΠΑ και την Ασία.
Τα προ φόρων και τόκων κέρδη αναρριχήθηκαν στα 65 εκατ. ευρώ (80 εκατ. δολ.) έναντι 26,8 εκατ. ευρώ που ήταν πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας που εδρεύει στο Παρίσι. Οι πωλήσεις της αυξήθηκαν σε ποσοστό 9,8%, φθάνοντας τα 641 εκατ. ευρώ.
Από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Cucci, αντί του ποσού των 7,1 δισ. ευρώ τον Μάϊο, η Pinault προχώρησε στο κλείσιμο καταστημάτων με κοσμήματα της Gucci και περιόρισε τα περιουσιακά της στοιχεία, με στόχο να αυξήσει την κερδοφορία της.
Η Gucci, όπως και η μεγαλύτερη από αυτήν ανταγωνίστριά της, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, έχουν ευνοηθεί από την αναζωογόνηση της ζήτησης για τα πιο ακριβά τους προϊόντα και αξεσουάρ, ένα χρόνο μετά τον πόλεμο στο Ιράκ, αλλά και την επιδημία του συνδρόμου της άτυπης πνευμονίας, SARS, που οδήγησαν στη συρρίκνωση του κλάδου, στα χαμηλότερα επίπεδα σε χρονικό διάστημα δεκαετίας.
«Το τρίμηνο είχε κύριο χαρακτηριστικό την αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας», ανέφερε ο επικεφαλής της Pinault, Serge Weinberg, σε δήλωσή του, συμπληρώνοντας: «Οι σημαντικές διαφορές στα αποτελέσματα του τριμήνου, έναντι του προηγούμενου, είχαν άμεση σχέση με τη μείωση του κόστους λειτουργίας της εταιρείας».
Οι μετοχές της Pinault έχουν υποχωρήσει φέτος σε ποσοστό της τάξης του 4%, εξ αιτίας της επίδοσης της Gucci. Η χρηματιστηριακή της αξία φθάνει σήμερα τα περίπου εννέα δισ. ευρώ.
Τα λειτουργικά κέρδη από τα προϊόντα με το σήμα Gucci, αυξήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 18%, φθάνοντας τα 103 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται, ότι, οι ζημίες του τμήματος Yves Saint Laurent, της εταιρείας, υποχώρησαν στα 14,9 εκατ. ευρώ από 18,8 εκατ. ευρώ, καθώς το τμήμα καλλυντικών της είχε χαμηλότερες ζημίες, ήτοι 4,8 εκατ. ευρώ, από 18,4 εκατ. ευρώ.
Εκτός της Ιαπωνίας, στην Ασία οι πωλήσεις της εταιρείας σημείωσαν την μεγαλύτερη αύξηση το τρίμηνο και τα κέρδη αυξήθηκαν κατά 31%, μετά από μία αύξηση της τάξης του 18% των πωλήσεων στις ΗΠΑ. Οι πωλήσεις της Gucci στην Ευρώπη σημείωσαν αύξηση 14% και 6,5% στην Ιαπωνία.