Αναδημοσίευση από τη «Ναυτεμπορική»
Μόνον 4 από τα 12 έργα ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα) για τη διαχείριση των απορριμμάτων, συνολικού προϋπολογισμού κατασκευής υποδομών, ύψους 1 δις. ευρώ, έχουν ανάδοχο και ως εκ τούτου προοπτική υλοποίησης άμεσα και στην κατεύθυνση μείωσης του όγκου των αποβλήτων που θάβονται χωρίς επεξεργασία. Οι καθυστερήσεις στα υπόλοιπα ΣΔΙΤ έχουν ως αποτέλεσμα, εκτός από την περιβαλλοντική επιβάρυνση, την ανάγκη να εξασφαλιστούν κονδύλια από τη νέα προγραμματική περίοδο 2014 - 2020 στο πλαίσιο του ΣΕΣ (Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης) άνω των 500 εκατ. ευρώ.
Οι λόγοι είναι πολλοί, ωστόσο, μπορούν να συνοψιστούν στο γεγονός ότι το θέμα δεν αντιμετωπίστηκε ποτέ συντεταγμένα, με συνέπεια και συνέχεια, από όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς. Οι πολίτες από την πλευρά τους, δικαίως σε πολλές περιπτώσεις, δυσπιστούν απέναντι στις αποφάσεις π.χ. των χωροθετήσεων, τόσο της κεντρικής διοίκησης όσο της τοπικής που είναι κυρίως υπεύθυνη να "τρέξει" τις διαδικασίες και να επιλύσει τα προβλήματα. Ο φαύλος κύκλος της αναξιοπιστίας δεν επιλύεται, ενώ οι επικείμενες εκλογικές διαδικασίες εκτιμάται ότι θα επιφέρουν νέες καθυστερήσεις.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»