Σημαντική βελτίωση παρουσίασε το καταναλωτικό κλίμα στην Κίνα το τελευταίο τρίμηνο του 2013, με τον σχετικό δείκτη της Nielsen να σκαρφαλώνει στα επίπεδα - ρεκόρ των 111 μονάδων.
«Χάρη στη σταθεροποίηση του ρυθμού αύξησης του ΑΕΠ, την ανθεκτική αγορά εργασίας και την σταθερή ανάπτυξη στο εισόδημα των νοικοκυριών, η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Κίνα βελτιώθηκε το τελευταίο τρίμηνο του 2013», δήλωσε ο επικεφαλής της Nielsen στην Κίνα, Γιάν Ξουάν.
Όπως είπε, οι καλύτερες προοπτικές στην αγορά εργασίας και η διάθεση για μεγαλύτερες δαπάνες είναι οι βασικοί παράγοντες που ευθύνονται για τη βελτίωση αυτή.