Ο τρόπος ηλεκτρονικής υποβολής των βεβαιώσεων αποδοχών

Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2014 13:17
UPD:13:17
EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ

Προθεσμία έως τις 28 Μαρτίου έχουν οι λογιστές ανά την επικράτεια προκειμένου να υποβάλουν τη βεβαίωση αποδοχών ή συντάξεων, τη βεβαίωση των αμοιβών από ελευθέρια επαγγέλματα αλλά και τη βεβαίωση των εισοδημάτων από εμπορικές επιχειρήσεις. Η σχετική απόφαση που υπεγράφη από τον γενικό γραμματέα φορολογικών εσόδων Χάρη Θεοχάρη ορίζει ότι και αυτή η υποχρέωση θα πρέπει να εκπληρωθεί μέσω internet.

H απόφαση δημοσιεύτηκε ήδη στο ΦΕΚ (ΦΕΚ Βʼ 271/07-02-2014). Στο παράρτημα, καθορίζεται αναλυτικά η διαδικασία για την ηλεκτρονική υποβολή ενώ αναφέρεται ότι μετά την αποστολή του αρχείου, θα λαμβάνεται σχετικό αποδεικτικό το οποίο θα περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Το οικονομικό έτος αναφοράς.
  • Τον αριθμό δήλωσης TAXISnet.
  • Το ονοματεπώνυμο ή η επωνυμία δηλούντος.
  • Τον Α.Φ.Μ. δηλούντος.
  • Το σύνολο των ακαθαρίστων αποδοχών.
  • Το σύνολο των καθαρών αποδοχών.
  • Το σύνολο των αναλογούντων φόρων, προκειμένου για αμοιβές από μισθωτές υπηρεσίες.
  • Το σύνολο των παρακρατηθέντων φόρων.
  • Το σύνολο των παρακρατηθέντων ποσών της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης του άρθρου 29 του ν.3986/2011 (Α'152) προκειμένου για αμοιβές από μισθωτές υπηρεσίες.

Δείτε παραπάνω το κείμενο της απόφασης.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα