Σε 775 εκατ. δολ. ή 97 σεντς ανά μετοχή ανήλθαν στο τρίτο τρίμηνο του 2004 τα καθαρά κέρδη της αμερικανικής 3M σημειώνοντας αύξηση κατά 17% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα. H άνοδος αυτή ήταν κατά τι μικρότερη από εκείνη που ανέμεναν οι αναλυτές.
Οι πωλήσεις της εταιρείας έφθασαν τα 4,97 δισ. δολ. ενισχυμένες κατά 7,6% έναντι του αντίστοιχου περυσινού τριμήνου.
Μεταξύ των εμπορικών σημάτων της 3M συγκαταλέγονται τα ονόματα Scotch, Post-it, Scotchgard, Trinsulate, Scotch-Brite, Filtrete, Command και Dyneon. H 3M εξυπηρετεί τους πελάτες της σε περισσότερες από 200 χώρες παγκοσμίως.