ΑΥΞΗΣΗ των καθαρών της κερδών, για πρώτη φορά μέσα σε χρονικό διάστημα 2,5 ετών, εμφάνισε το εξάμηνο της χρήσης η παραγωγός της βότκας Stolichnaya και του λικέρ Malibu, Allied Domecq Plc, μετά την αύξηση της ζήτησης για ποτά στις ΗΠΑ, αλλά και τη δημιουργία περισσοτέρων καταστημάτων, Dunkin Donuts.
Tα καθαρά της κέρδη σημείωσαν αύξηση της τάξης του 24%, φθάνοντας στα 189 εκατ. λίρες Αγγλίας (343,6 εκατ. δολ.) το δεύτερο εξάμηνο της χρήσης, που έληξε τον Αύγουστο, έναντι 135 εκατ. λιρών που ήταν το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας, Peter Durman. Η εταιρεία που εδρεύει στο Μπρίστολ της Αγγλίας, η υπ'αριθμόν δύο εταιρεία οινοπνευματωδών ποτών στον κόσμο, περιμένει ότι τα κέρδη της θα συνεχίσουν να σημειώνουν αύξηση κατά τη νέα χρήση.
Η Allied Domecq και η μεγαλύτερη από αυτήν ανταγωνίστριά της, Diageo Plc, επιδιώκουν την ανάπτυξή τους στις ΗΠΑ, καθώς οι Αμερικανοί καταναλωτές αυξάνουν την προτίμησή τους για ποτά, κοκτέϊλ και κρασί, εις βάρος της μπύρας, τη στιγμή που μερικές ευρωπαϊκές αγορές αντιμετωπίζουν προβλήματα από τη χαμηλότερη οικονομική ανάπτυξη μεταξύ των λαών. Τον μήνα που πέρασε, η Diageo ανακοίνωσε μείωση των ετήσιων πωλήσεων κατά 4,2%, εξ αιτίας της υποχώρησης της ζήτησης οινοπνευματωδών ποτών.
Οι μετοχές της Allied Domecq σημείωναν άνοδο τέσσερις πένες, ποσοστό 0,8%, φθάνοντας στις 495 πένες η μία, στις 8:19' π.μ., ώρα Λονδίνου, διευρύνοντας την ετήσια άνοδό τους σε ποσοστό της τάξης του 15%. Αντιθέτως, πτωτικά κινήθηκαν οι μετοχές της Diageo, σε ποσοστό 0,2% κατά την εξεταζόμενη χρονική περίοδο, τη στιγμή που οι μετοχές της Pernod Ricard SA, της υπ' αριθμόν τρία εταιρείας οινοπνευματωδών ποτών στον κόσμο, κέρδισαν ποσοστό της τάξης του 21%.