Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ 2014

Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2014 18:05
UPD:18:20

Τα Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ 2014 διοργανώνει η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (ΕΕΦαΜ) στο πλαίσιο του 9ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, με τίτλο Μεταμόρφωση/Αναμόρφωση/Επιμόρφωση, στις 11-13 Φεβρουαρίου στο «ΘΕΑΤΡΟΝ»- Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».

Όπως επισημαίνεται σε σχετικό δελτίο Τύπου φέτος οι υποψηφιότητες ξεπέρασαν κάθε προηγούμενη συμμετοχή καθώς η επταμελής κριτική επιτροπή με πρόεδρο τον Δρ. Γεώργιο Αυλωνίτη, καθηγητή  marketing στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, εξέτασε στην προκριματική φάση 29 υποψηφιότητες από 18 εταιρείες για εκστρατείες που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ της περιόδου 2011-2013.

Η παρουσίαση των 10 φιναλίστ όπως αξιολογήθηκαν από την κριτική επιτροπή και η βράβευση των καλύτερων επικοινωνιακών πρακτικών ενώπιον του συνεδριακού κοινού, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου, ενώ και οι 29 αρχικές συμμετοχές θα παρουσιαστούν με Poster στον συνεδριακό χώρο.

Στον φετινό διαγωνισμό η Οργανωτική Επιτροπή της ΕΕΦΑΜ ανανέωσε τις τρεις διαγωνιζόμενες κατηγορίες δίνοντας την ευκαιρία να παρουσιαστούν εκστρατείες που αφορούν στην:

  1. Διαχείριση Κύκλου Ζωής προϊόντων (νέων και ώριμων)
  2. Υποστήριξη Μη Υποχρεωτικώς Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (ΜΥΣΥΦΑ)
  3. Ενημέρωση & Ευαισθητοποίηση του κοινού

Τα κριτήρια με τα οποία αξιολογήθηκαν οι παρουσιάσεις περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, την αποτελεσματικότητα, τη δημιουργικότητα, την πρωτοτυπία, την καινοτομία, την ποικιλία μέσων και μεθόδων, την χρήση ερευνών και μελετών και αξιοποίησή τους, τη δομή και σαφήνεια της παρουσίασης. Σημειώνεται ότι στην κατηγορία ΜΥΣΥΦΑ, παρουσιάστηκαν κατ’ εξαίρεση στην τελική φάση 4 αντί 3 υποψηφιοτήτων καθώς υπήρξε απόλυτη ισοβαθμία.

Πιο συγκεκριμένα, στην τελική φάση για τη Διαχείριση Κύκλου Ζωής προκρίθηκαν εκστρατείες που αφορούν στις Ψυχικές Παθήσεις, την Χοληστερίνη και την πρόληψη θρομβοεμβολικών επεισοδίων. Στην κατηγορία ΜΥΣΥΦΑ θα διαγωνιστούν 4 υποψήφιοι για προϊόντα όπως Hexalen, Ezixin, Tantum Verde και Bisolvon. Ενώ στην κατηγορία για την Ευαισθητοποίηση και Ενημέρωση του Κοινού περιλαμβάνονται εκστρατείες με Αντικαπνιστικό μήνυμα, για την Ηπατίτιδα C και για την Ρευμαδοειδή Αρθρίτιδα/ Σπονδυλαρθρίτιδα.

Ο θεσμός των Αριστείων στόχο έχει να «διαδώσει και να επιβραβεύσει τις πιο επιτυχημένες και αποτελεσματικές ενέργειες επικοινωνίας και μάρκετινγκ, να προωθήσει την δημιουργική άμιλλα τόσο μεταξύ εταιρειών όσο και στελεχών και να ενθαρρύνει την εφαρμογή σύγχρονων, καινοτόμων μεθόδων μάρκετινγκ που συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου αλλά και την έγκυρη ενημέρωση των ασθενών».

 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα