ΑΥΞΗΣΗ σε ποσοστό της τάξης του 23%, σημείωσαν τα καθαρά κέρδη της γερμανικής εταιρείας αθλητικών ειδών, Puma AG, ενώ η διοίκησή της, αναθεώρησε προς τα πάνω την πρόβλεψή της για τα κέρδη στο σύνολο του έτους.
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας, αυξήθηκαν στα 85 εκατ. ευρώ (108,4 εκατ. δολ.) το τρίτο τρίμηνο της χρήσης, από 69 εκατ. ευρώ, που ήταν πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με ανακοίνωση στο Web site της. Η αύξηση ήταν χαμηλότερη των προβλέψεων 10 οικονομικών αναλυτών του Bloomberg News, οι οποίοι εκτιμούσαν, ότι, κατά μέσον όρο τα κέρδη της θα σημείωναν αύξηση σε ποσοστό της τάξης του 26%. Οι πωλήσεις της κατά την εξεταζόμενη χρονική περίοδο, σημείωσαν αύξηση 15%, φθάνοντας στα 461 εκατ. ευρώ.
«Στις ώριμες και αναπτυσσόμενες αγορές, η Puma πέτυχε σημαντική ανάπτυξη, σε όλα τα επίπεδα», ανέφερε ο επικεφαλής της, Jochen Zeitz, 41 ετών, σε δήλωσή του, συμπληρώνοντας: «Περιμένουμε δυνατό τερματισμό στο τέταρτο τρίμηνο, κάτι το οποίο θα μας επιτρέψει να πετύχουμε νέα ρεκόρ».
Η Puma, ανακοίνωσε, ότι εμμένει στο στόχο αύξησης των πωλήσεων κατά το 1/5 φέτος και είπε ότι τα κέρδη της θα αυξηθούν από 35% έως 40%, υψηλότερα της πρόβλεψης για αύξηση της τάξης του 30%. Ο Zeitz, ο οποίος τετραπλασίασε τις πωλήσεις της εταιρείας, μέσα σε μια πενταετία, πρέπει να πείσει τους επενδυτές, ότι η Puma θα συνεχίσει να βρίσκεται μπροστά από την Adidas-Salomon AG και τη Nike Inc., στην πώληση δερματίνων αθλητικών υποδημάτων και άλλων αθλητικών αξεσουάρ.
Η Adidas, η δεύτερη σε μέγεθος εταιρεία αθλητικών ειδών στον κόσμο, αναθεώρησε προς τα πάνω τις προβλέψεις της τον Αύγουστο και για δεύτερη φορά φέτος, μετά την ανάκαμψη των παραγγελιών της στη Βόρειο Αμερική και της ζήτησης στην Ευρώπη, με αποτέλεσμα τη σημαντική αύξηση των κερδών της το δεύτερο τρίμηνο.
Η Nike, η μεγαλύτερη βιομηχανία του κλάδου, ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα, ότι τα κέρδη της κατά το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, αυξήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 25%, καθώς η ζήτηση για τα αθλητικά υποδήματα για τρέξιμο, Shox και για τα Converse, τόνωσαν τις πωλήσεις στις ΗΠΑ, οι υψηλότερες που είχαν να σημειωθούν σε χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του έτους.
Τόσο η Puma, όσο και η Adidas, ευνοήθηκαν σημαντικά, καθώς αγοράζουν τις πρώτες ύλες, όπως λάστιχο και βαμβάκι σε δολάρια, μειώνοντας το κόστος της αγοράς, καθώς το νόμισμα υποτιμάται.