Αναδημοσίευση από τη «Ναυτεμπορική»
Με σταθερό τζίρο στα 1,2 δισ. ευρώ και με 23 νέα σημεία πώλησης έκλεισε το 2013 η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, αυξάνοντας τα μερίδιά της σε μια αγορά που πέρυσι κινήθηκε πτωτικά κατά περίπου 4%.
Για τη νέα χρονιά η επενδυτική πολιτική ενίσχυσης του δικτύου συνεχίζεται για τη Σκλαβενίτης, με το σχεδιασμό να προβλέπει τη δημιουργία τεσσάρων νέων σημείων, ενώ παράλληλα δρομολογείται η επέκταση της αλυσίδας στην περιφέρεια.
Ολόκληρo το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»