Επενδύσεις ύψους 3 εκατ. ευρώ σε εξοπλισμό σχεδιάζει να πραγματοποιήσει το 2014 η γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ ΑΕ, με στόχο την επέκταση της παραγωγικής δυνατότητας, την ενίσχυση της αποδοτικότητας αλλά και τη δυνατότητα προσφοράς στους καταναλωτές προϊόντων σε ποικιλία συσκευασιών.
Εξάλλου, η ΔΩΔΩΝΗ μετεξελίσσεται σε εταιρεία με διεθνή προσανατολισμό και εξωστρεφή χαρακτήρα, καθώς έχει εισέλθει σε νέα φάση μετά την εξαγορά της από τη διεθνή επενδυτική εταιρεία Strategic Initiatives.
Όπως ανέφερε, στο πλαίσιο συνάντησης με δημοσιογράφους, ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Τομ Σέιπερς στο διάστημα του ενός χρόνου από την εξαγορά, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, η ΔΩΔΩΝΗ πέτυχε να σταθεροποιήσει για πρώτη φορά σε διάστημα τριετίας τις πωλήσεις της στην εγχώρια αγορά και να ενισχύσει τις εξαγωγές της κατά 12% το πρώτο εννεάμηνο του έτους.
Προτεραιότητα της διοίκησης είναι, σύμφωνα με τον κ. Σέιπερς, η ανάπτυξη της εταιρείας, ενώ παράλληλα βρίσκεται σε συζητήσεις με άλλους «παίκτες» του κλάδου για πιθανές συνεργασίες. Αποκάλυψε, μάλιστα, ότι έχουν γίνει προτάσεις στη διοίκηση οι οποίες εξετάζονται.
Όσον αφορά στις πωλήσεις της εταιρείας, το 2012 ανήλθαν σε 84,6 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη προ φόρων σε 0,5 εκατ. ευρώ. Για τη χρήση του 2013 εκτιμάται ότι τόσο οι πωλήσεις όσο και τα κέρδη θα διαμορφωθούν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι.
Επίσης, καταγράφηκε αύξηση εξαγωγών το 2012 κατά 12% και η εταιρεία εξήγαγε πάνω από 3.130 τόνους από 48 κωδικούς προϊόντων, με τη φέτα να αποτελεί το «δυνατό χαρτί» της.
Όπως αναφέρθηκε στη συνάντηση με τους δημοσιογράφους, οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν το 20% των πωλήσεων ενώ στόχος της διοίκησης είναι σε 3-5 χρόνια οι εξαγωγές να αντιπροσωπεύουν το 50% των πωλήσεων. Στο πλαίσιο αυτό ενισχύονται οι εξαγωγές των προϊόντων σε υφιστάμενες αγορές αλλά και σε νέες όπως η Μ. Ανατολή, η Ρωσία και η Ασία.
Πηγή: ΑΜΠΕ