Νέο μοντέλο επιχειρηματικής επικοινωνίας από τη Rubicon

Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου 2013 17:29
UPD:17:38
SHUTTERSTOCK

O κόμβος μετατρέπεται σε εργαλείο που επιβεβαιώνει τις επιθυμίες του κοινού, το καθοδηγεί σε ενέργειες που οδηγούν σε τελικές αγορές, διατηρώντας ένα υψηλό επίπεδο post purchase loyalty.

Ένα νέο μοντέλο ενεργοποίησης των καταναλωτών στην ελληνική αγορά εισάγει η εταιρεία Rubicon. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, η μεθοδολογία Rubicon-Hub που αναπτύσσεται «παντρεύει» τις παραδοσιακές στρατηγικές του offline με το digital περιβάλλον, με κεντρικό σκοπό την καθοδήγηση του κοινού σε ενέργειες συμμετοχής και τελικών αγορών.

Σύμφωνα με την εταιρεία, «με εργαλείο το περιεχόμενο των brands και την ενσωμάτωση των συζητήσεων από όλη τη σφαίρα επιρροής της digital επικοινωνίας, το μοντέλο Rubicon Hub & Spoke κλιμακώνει τη σχέση των καταναλωτών με τα προϊόντα που αγαπούν και αγοράζουν».

Ειδικότερα, η Rubicon, σε στενή συνεργασία με τους πελάτες της, μετατρέπει το κοινό σε προασπιστή του brand, δημιουργώντας ένα δίχτυ ασφαλείας απέναντι στους κακόβουλους ψιθύρους. Έτσι, o κόμβος μετατρέπεται σε εργαλείο που επιβεβαιώνει τις επιθυμίες του κοινού, το καθοδηγεί σε ενέργειες που οδηγούν σε τελικές αγορές, διατηρώντας ένα υψηλό επίπεδο post purchase loyalty.
 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα