Frigoglass: Μείωση κερδών και εσόδων στο 9μηνο

Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου 2013 10:48
UPD:10:55

Σύμφωνα με τη Frigoglass, το περιθώριο EBITDA βελτιώθηκε στο τρίτο τρίμηνο κατά 140 μονάδες βάσης, ενώ η πίεση εξαιτίας της χαμηλής αξιοποίησης του παραγωγικού δυναμικού παραμένει.

Μειωμένα ήταν τόσο τα κέρδη όσο και τα έσοδα του ομίλου Frigoglass στο εννεάμηνο του 2013, με τη μείωση των πωλήσεων να αποδίδεται στην απότομη μείωση των επενδύσεων των πελατών του ομίλου παγκοσμίως και στη δυσμενή πορεία των συναλλαγματικών ισοτιμιών.

Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 72,7% και διαμορφώθηκαν σε 1,651 εκατ. ευρώ, έναντι των 6,039 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου περυσινού εννεαμήνου, ενώ οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 9,8% στα 395,671 εκατ. ευρώ.

Όσον αφορά στο τρίτο τρίμηνο, οι ζημιές συρρικνώθηκαν στα 8,219 εκατ. ευρώ από 10,382 εκατ. ευρώ πέρυσι, ενώ οι πωλήσεις σημείωσαν πτώση 17,9%και διαμορφώθηκαν στα 82,673 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τη Frigoglass, το περιθώριο EBITDA βελτιώθηκε στο τρίτο τρίμηνο κατά 140 μονάδες βάσης, ενώ η πίεση εξαιτίας της χαμηλής αξιοποίησης του παραγωγικού δυναμικού παραμένει.

«Οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου διαμορφώθηκαν σημαντικά χαμηλότερα των προσδοκιών μας. Αυτό οφείλεται στην απροσδόκητα απότομη μείωση των επενδύσεων των πελατών μας, καθώς συνεχίστηκε η επιδείνωση των εμπορικών συνθηκών στην διάρκεια του τριμήνου», σχολίασε ο Torsten Tuerling, διευθύνων σύμβουλος της Frigoglass.

Πρόσθεσε επίσης ότι «οι οικονομικές συνθήκες στην Ευρώπη παραμένουν δυσμενείς, ενώ τον τελευταίο καιρό καταγράφεται αυξημένη μεταβλητότητα σε αρκετές από τις αναδυόμενες αγορές», γεγονός που είχε σημαντικές επιπτώσεις στις πωλήσεις του τρίτου τριμήνου στις αγορές Ασίας και Αφρικής, τόσο στον κλάδο επαγγελματικής ψύξης (ICM), όσο και στον κλάδο υαλουργίας.

«Καθώς αναμένουμε οι εμπορικές συνθήκες να παραμείνουν βραχυπρόθεσμα δυσμενείς, προχωράμε σε ένα πρόγραμμα εξορθολογισμού της παραγωγικής μας βάσης, και παράλληλα αντιμετωπίζουμε το θέμα των ζημιογόνων δραστηριοτήτων μας. Πρωταρχικός μας στόχος είναι να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί, από πλευράς κόστους, και να βελτιώσουμε την αποδοτικότητά μας, ανεξαρτήτως των συνθηκών που επικρατούν στις αγορές», σημείωσε ο κ. Tuerling.
 



Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΦΡΙΓΟ



Σχολιασμένα