Στο επίπεδο των 650 - 655 εκατομμυρίων ευρώ αναμένεται να κινηθεί η εγχώρια αγορά των λεγόμενων «μαύρων» ηλεκτρικών συσκευών (τηλεοράσεις, hi-fi, dvd, home-cinema, στερεοφωνικά αυοκινήτων, οθόνες, ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές, βιντεοκάμερες κλπ) το 2005, παρουσιάζοντας ελαφρά πτωτική πορεία σε σχέση με το 2004.
Αυτό προκύπτει από έρευνα της Stat Bank, σύμφωνα με την οποία η αγορά των «μαύρων συσκευών» προβλέπεται να κυμανθεί σε ελαφρά χαμηλότερα επίπεδα μετά την ευφορία του Euro 2004 και των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας που επηρέασαν με θετικό τρόπο τη συγκεκριμένη αγορά.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις εκπροσώπων της αγοράς, το τρέχον έτος ο συνολικός τζίρος της αγοράς «μαύρων» συσκευών ανήλθε σε 670 εκατ. ευρώ, ποσό το οποίο ήταν 7% υψηλότερο σε σχέση με 2003. Η αύξηση αυτή αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στην αύξηση των πωλήσεων «μαύρων συσκευών» λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου Euro 2004. Στη πραγματικότητα οι διαστάσεις της εγχώριας αγοράς «μαύρων συσκευών» ήταν ελαφρώς μεγαλύτερη εάν σε αυτή συνυπολογίσει κανείς και τις παιγνιδο-κονσόλες (PlayStation 2 & Xbox).
Ανοδικά αναμένεται να κινηθούν κυρίως τρεις κατηγορίες προϊόντων. Οι τηλεοράσεις τεχνολογίας Plasma & LCD, τα DVD Recorders και οι ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές. Μέσα στο 2005 αναμένεται εξάλλου σημαντική αλλαγή στο τοπίο της λιανικής μετά την πλήρη εξαγορά της Κωτσόβολος από τη Dixon’s. Σε επίπεδο εισαγωγικών εταιριών, σύμφωνα με την έρευνα, προηγούνται κατά σειρά μεριδίων οι: Sony, Philips, Samsung, Panasonic, JVC, Thomson και LG.