Ξεπέρασαν τις προβλέψεις της διοίκησης οι πωλήσεις της Peugeot στο 2002, με το γαλλικό όμιλο να παραμένει ανεπηρέαστος από την περυσινή συρρίκνωση της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου.
Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις της γαλλικής εταιρείας σημείωσαν αύξηση κατά 4,3%, ανερχόμενες σε 3,27 εκατομμύρια οχήματα, λόγω ισχυρών επιδόσεων στις αγορές της Λατινικής Αμερικής, Ανατολικής Ευρώπης και Κίνας.
Με αισιοδοξία αντιμετωπίζει, παράλληλα, ο όμιλος PSA Peugeot Citroen και το 2003, αναμένοντας αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό 2,5% (3,35 εκατομμύρια οχήματα).
Ο πρόεδρος του ομίλου Ζαν-Μαρτίν Φολζ κατοχύρωσε για την Peugeot Citroen τη δεύτερη θέση στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου, πίσω από τη Volkswagen.
Οι πωλήσεις του ομίλου στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου σημείωσαν αύξηση κατά μόλις 0,4% αλλά η συνολική αγορά συρρικνώθηκε πέρυσι σε ποσοστό 3,1%. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αύξησε το εκεί μερίδιό της στο 15,5% από 15% το 2001.