Αυξημένα κατά 21,94% ήταν τα παράπονα των καταναλωτών το 2002 σε σχέση με το 2001 για προϊόντα και υπηρεσίες. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Ανάπτυξης η τηλεφωνική γραμμή 1720 δέχθηκε 5.536 κλήσεις έναντι 4.321 το 2001.
Τα περισσότερα παράπονα είχαν σχέση με υπηρεσίες (4.067 κλήσεις). Από τις υπηρεσίες, τα ενοίκια, οι ασφαλιστικές και τα ινστιτούτα αδυνατίσματος-γυμναστήρια-κέντρα διατροφής συγκέντρωσαν την πλειονότητα των παραπόνων. Από τα αγαθά, τα προβλήματα με τη χρήση του ευρώ, ηλεκτρικά είδη και ανατιμήσεις τροφίμων βρέθηκαν στην κορυφή των παραπόνων.