ΥΠΑΝ: +22% στα παράπονα καταναλωτών το 2002

Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2003 16:34

Αυξημένα κατά 21,94% ήταν τα παράπονα των καταναλωτών το 2002 σε σχέση με το 2001 για προϊόντα και υπηρεσίες. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Ανάπτυξης η τηλεφωνική γραμμή 1720 δέχθηκε 5.536 κλήσεις έναντι 4.321 το 2001.

Τα περισσότερα παράπονα είχαν σχέση με υπηρεσίες (4.067 κλήσεις). Από τις υπηρεσίες, τα ενοίκια, οι ασφαλιστικές και τα ινστιτούτα αδυνατίσματος-γυμναστήρια-κέντρα διατροφής συγκέντρωσαν την πλειονότητα των παραπόνων. Από τα αγαθά, τα προβλήματα με τη χρήση του ευρώ, ηλεκτρικά είδη και ανατιμήσεις τροφίμων βρέθηκαν στην κορυφή των παραπόνων.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα