Αύξηση της τάξης του 18% το τέταρτο τρίμηνο του 2002, σημείωσαν τα καθαρά κέρδη της μεγαλύτερης εταιρείας τροφίμων και σαπουνιών στον κόσμο, Unilever, αποτέλεσμα της μείωσης του κόστους λειτουργίας και της αύξησης των πωλήσεων των 400 καλύτερων σημάτων της, αλλά και νέων προϊόντων της, όπως της σάλτσας Ragu Rich & Meaty.
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 271 εκατ. ευρώ (292 εκατ. δολ.) ή 26 σεντς ανά μετοχή, από 230 εκατ. ευρώ ή 22 σεντς ανά μετοχή, που ήταν την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2001. Οι πωλήσεις των πιο φημισμένων προϊόντων της, αυξήθηκαν κατά 5,4% πέρυσι, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Unilever.
Η εταιρεία εισέρχεται στον τέταρτο χρόνο του πενταετούς προγράμματος μείωσης των θέσεων εργασίας κατά 33.000, αλλά και της κατάργησης 1.200 σημάτων, καθώς επικεντρώνει το ενδιαφέρον της σε περισσότερο κερδοφόρα σήματα.
Από την άλλη πλευρά, η ανταγωνίστριά της Procter & Gamble Co., ακολουθώντας παρόμοια στρατηγική, ανακοίνωσε τον Ιανουάριο ότι τα καθαρά της κέρδη το δεύτερο τρίμηνο της χρήσης, αυξήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 15%.
Η Unilever έχει αναθεωρήσει προς τα πάνω την πρόβλεψή της για τα κέρδη του 2002 τρεις φορές.