H βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ δημοσίευσε τις οικονομικές καταστάσεις α’ τριμήνου 2013. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 11.587 χιλ. έναντι € 9.716 χιλ. το 2012 (αύξηση +19,3%), ενώ τα μεγέθη της κερδοφορίας του ομίλου διαμορφώνονται ως εξής:
- Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε € 922 χιλ έναντι € 776 χιλ. το α’ τρίμηνο 2012.
- Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 397 χιλ., έναντι € 142 χιλ. το α’ τρίμηνο 2012.
- Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, που αντιστοιχούν στους ιδιοκτήτες της μητρικής, ανήλθαν σε € 234 χιλ., έναντι € 200 χιλ. της αντίστοιχης προηγούμενης περιόδου.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία KRIKRI DOO KUMANOVO που είχε ενσωματωθεί στις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις στην αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης (1/1-31/3/12) δεν ενσωματώνεται στις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις στην τρέχουσα περίοδο, λόγω πώλησης της συμμετοχής της από την εταιρεία, στις 26/11/12.
Σε εταιρικό επίπεδο, τα κέρδη προ φόρων της ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώθηκαν στα επίπεδα των € 403 χιλ., από € 305 χιλ. το 2012.
Στον κλάδο των γαλακτοκομικών η ΚΡΙ-ΚΡΙ πέτυχε ενίσχυση των πωλήσεων κατά 26% σε € 8.913 χιλ. από € 7.074 χιλ. το 2012, με ισχυρή άνοδο της λειτουργικής κερδοφορίας. Στον κλάδο του παγωτού, όπου το α’ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά -5% σε € 2.470 χιλ. από € 2.613 χιλ. το 2012. Τέλος, στη βάση της προσπάθειας διαχείρισης της εξάρτησης από την εγχώρια αγορά, οι πωλήσεις του Ομίλου στο εξωτερικό άγγιξαν το 22% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών.
Επισημαίνεται ότι η νέα διαφημιστική καμπάνια των γιαουρτιών της ΚΡΙ-ΚΡΙ, που επικοινωνεί την επιλογή μας για 100% χρήση ελληνικού γάλακτος από την περιοχή των Σερρών, σε συνδυασμό με τη στρατηγική μας για τη διατήρηση ανταγωνιστικής τιμολογιακής πολιτικής, επιφέρουν σημαντική αύξηση των μεριδίων μας στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού.