Κρουαζιέρα: Εγκαινιάστηκε ο δεύτερος διεθνής επιβατικός σταθμός του ΟΛΠ

Θα μπορεί να εξυπηρετεί ημερησίως μέχρι 25.000 επιβάτες
Δευτέρα, 27 Μαΐου 2013 17:09
UPD:19:00
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΛΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝ

Άποψη της προβλήτας του νέου Διεθνούς Σταθμού Επιβατών Εξωτερικού του ΟΛΠ Α.Ε στον Πειραιά. Εγκαινιάσθηκε ο νέος Διεθνής Σταθμός Επιβατών Εξωτερικού του ΟΛΠ Α.Ε., ο οποίος κατασκευάσθηκε με ίδιες δαπάνες του Οργανισμού στη θέση «Παλατάκι» για την εξυπηρέτηση των επιβατών των νέας γενιάς κρουαζιερόπλοιων (άνω των 350μ.), τα οποία ελλιμενίζονται στους χώρους της Ακτής Θεμιστοκλέους.

Τον δεύτερο διεθνή επιβατικό σταθμό κρουαζιέρας του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, στην πύλη Ε12, εγκαινίασε σήμερα ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστής Μουσουρούλης.

Ο νέος σταθμός, συνολικού εμβαδού 5.600 τμ, θα μπορεί να εξυπηρετεί ημερησίως μέχρι 25.000 επιβάτες. Είναι ο δεύτερος σταθμός μετά τον κεντρικό σταθμό «Ακτή Μιαούλη» και μέχρι τέλος του χρόνου θα είναι έτοιμος και ο τρίτος σταθμός του Αγ. Νικολάου.

Περνώντας από μια γυάλινη γέφυρα οι επιβάτες θα βλέπουν τμήμα των τειχών του Κόνωνος του αρχαίου λιμανιού, το οποίο αποκαλύφθηκε και συντηρήθηκε πλήρως από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Πειραιά με δαπάνη του ΟΛΠ.  

Από την κρουαζιέρα, το όφελος είναι μεγάλο και είναι αναγκαίο για να επιστρέψουμε ταχύτερα στην ανάπτυξη, είπε κατά την τελετή των εγκαινίων ο υπουργός Ναυτιλίας προσθέτοντας πως παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση, η κρουαζιέρα είναι ένας κλάδος που αναπτύσσεται ταχύτατα.

«Η κρουαζιέρα είναι όπως η ορχήστρα: και το παραμικρό φάλτσο που θα ακουστεί, ο πελάτης θα φύγει», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μουσουρούλης, τονίζοντας πως οι διαχειρίστριες εταιρείες, είναι αυτές που επιλέγουν τα κριτήρια για τη χώρα μας, με βαθμολόγηση της παροχής υπηρεσιών ως προς την αξιοπιστία, την πληρότητα, την ποιότητα, το κόστος και την ταχύτητα.

Ο διεθνής ανταγωνισμός οξύνεται και γι' αυτό, τόνισε, χρέος των εμπλεκόμενων φορέων είναι να εξετάζουν το τι ακριβώς προσφέρουν οι ανταγωνιστές μας και πώς εξελίσσουν το προσφερόμενο προϊόν.

Είναι χρέος μας, συμπλήρωσε, να εξετάζουμε το τι ακριβώς προσφέρουν οι ανταγωνιστές, αλλά και το πως εξελίσσουν το προσφερόμενο προϊόν προκειμένου να κατοχυρώσουν τη θέση τους βραχυπρόθεσμα, αλλά και να καθιερωθούν μακροπρόθεσμα. Ο στόχος είναι εθνικός και δεν είναι μόνο του Πειραιά, επεσήμανε ο υπουργός σημειώωνοντας πως ο τουρίστας κρουαζιέρας δεν είναι εμπορευματοκιβώτιο και η πίτα είναι πραγματικά μεγάλη, όπως και οι προτιμήσεις είναι πολλές.

Αναφερόμενος εξάλλου στη μεταρρύθμιση του λιμενικού συστήματος που πρόσφατα ψηφίστηκε από τη Βουλή, ο κ. Μουσουρούλης είπε ότι δημιουργούνται οι κατάλληλες προϋποθέσεις για την επίτευξη των στόχων ανάπτυξης του συγκεκριμένου κλάδου και ιδιαίτερα της κρουαζιέρας.

Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΛΠ, το πρώτο τρίμηνο φέτος οι επιβάτες homeporting (με λιμάνι εκκίνησης τον Πειραιά)  σημείωσαν αύξηση 22,05% και ανήλθαν σε 8.120 έναντι 6.653 το 2012.

Αντίστοιχα οι επιβάτες transit (με λιμάνι διέλευσης τον Πειραιά) παρουσίασαν αύξηση 24,94% και έφθασαν το πρώτο τρίμηνο του 2013 στους 88.948 έναντι 71.194 το 2012. 

Πηγή: ΑΜΠΕ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα