Μεγάλη συμμετοχή εκδηλώθηκε στον διαγωνισμό που είχε προκηρύξει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για την ανάληψη της προβολής της Αττικής ενόψει των Ολυμπιακών αγώνων του 2004. Συγκεκριμένα 12 αλλοδαπές και ελληνικές εταιρείες και κοινοπραξίες κατέθεσαν το ενδιαφέρον τους.
Πρόκειται για τις Goup, Screenshot Agentur Fur Werbung, BMG Advertising, Adel Saatchi & Saatchi, Centro Umbria Arte Communication, Mass & JBR Hellas Ltd, Alpha Express Martin Gottbrath, Metron AD AE, Γνώμη FCB, Ελληνας Ξεναγός, Κοινοπραξία BBDO Athens, Leo Burnett και Olympic DDB και, τέλος, TEC Συμβουλευτική ΑΕ.
Ηδη συγκροτήθηκε, με απόφαση του προέδρου του ΕΟΤ Ευγένιου Γιαννακόπουλου, η επιτροπή που θα αξιολογήσει τις προτάσεις και θα επιλέξει την ανάδοχο εταιρεία. Εκτιμάται ότι ο διαγωνισμός θα έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος Νοεμβρίου 2001, ώστε η καμπάνια προβολής της Αττικής στα μέσα ενημέρωσης να αρχίσει στις αρχές του 2002.