Διευρύνθηκε περαιτέρω η πελατειακή βάση της Cosmote, καθώς στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2003 συμπεριλάμβανε 3.641.463 ενεργούς πελάτες, σημειώνοντας αύξηση κατά 18,4%.
Αναλυτικότερα, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2003 η Cosmote πραγματοποίησε 135.125 καθαρές νέες συνδέσεις, εκ των οποίων 121.276 ή ποσοστό 89,7% ήταν συνδέσεις καρτοκινητής και 13.849 ή ποσοστό 10,3% ήταν συνδέσεις βάσει συμβολαίου. Το σύνολο των νέων συνδέσεων με συμβόλαιο πραγματοποιήθηκε στα οικονομικά προγράμματα που εισήγαγε η εταιρία από τον περασμένο Νοέμβριο (bundled).
Κατά συνέπεια, οι συνολικοί ενεργοί συνδρομητές με συμβόλαιο της εταιρείας ανήλθαν σε 1.565.290, καταγράφοντας αύξηση κατά 5,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ οι συνολικοί ενεργοί πελάτες καρτοκινητής ανήλθαν σε 2.076.173, αυξημένοι σε ετήσια βάση κατά 30,8%.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, οι πελάτες του What'sUp?, οι οποίοι προσμετρώνται στο τμήμα της καρτοκινητής πελατειακής βάσης, ξεπέρασαν τους 510.000 στο τέλος Μαρτίου 2003. Η αναλογία μεταξύ συνδρομητών βάσει συμβολαίου και πελατών καρτοκινητής διαμορφώνεται στο 43% και 57% αντίστοιχα, διατηρώντας έτσι τη διαμορφούμενη τάση υπέρ των καρτοκινητών.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της διοίκησης, η Cosmote εξακολουθεί να διατηρεί την πλειοψηφία των συνδέσεων βάσει συμβολαίου στην ελληνική αγορά.
Βάσει των στοιχείων του α΄ τριμήνου του 2003, ο δείκτης αποσυνδέσεων της εταιρείας για το έτος 2003 διαμορφώνεται σε περίπου 23,8% περίπου. Η συντριπτική πλειοψηφία των αποσυνδέσεων του τριμήνου αφορούσε μετακίνηση των πελατών με συμβόλαιο προς τα νέα οικονομικά προγράμματα της εταιρίας, όπως επίσης και μετακίνηση πελατών καρτοκινητής στο What’s Up?.
Το κόστος απόκτησης πελατών με συμβόλαιο παραμένει σχεδόν αμετάβλητο στα 110 ευρώ, ενώ το κόστος απόκτησης πελατών καρτοκινητής παραμένει από τις αρχές του 2001 σε μηδενικά επίπεδα.
AMC
Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2003, η AMC, θυγατρική της COSMOTE στην Αλβανία, πραγματοποίησε 36.636 καθαρές νέες συνδέσεις. Κατά συνέπεια, η συνολική πελατειακή βάση της AMC ανέρχεται σε 537.783 πελάτες, σημειώνοντας ετήσια αύξηση κατά 77,8%. Από αυτούς, οι 524.932 ή το 97,6% του συνόλου είναι πελάτες καρτοκινητής και οι υπόλοιποι 12.851 είναι συνδρομητές βάσει συμβολαίου.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της COSMOTE, κ. Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος, δήλωσε σχετικά: «Η περαιτέρω διεύρυνση της πελατειακής μας βάσης και για το α’ τρίμηνο του 2003 σταθεροποιεί την COSMOTE στην κορυφή της ελληνικής αγοράς κινητής τηλεφωνίας. Βάσει των επίσημων στοιχείων για το 2002, η διείσδυση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα ανέρχεται σε πολύ υψηλά επίπεδα και δεν αναμένεται να αποτελέσει βασικό άξονα ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια. Πιστεύουμε ότι οι ισχυρές οικονομικές επιδόσεις και η κερδοφορία, που παραμένουν οι πρωταρχικοί μας στόχοι, θα επιτευχθούν μέσα από τη συνεχή αύξηση της χρήσης φωνής και υπηρεσιών και την αποτελεσματική λειτουργική διαχείριση».