Υπέρ της δημιουργίας ενός λιμανιού διαμετακόμισης της ανατολικής Μεσογείου τάχθηκε με έμφαση από το βήμα του Economist ο καθηγητής του Αριστοτελείου και διευθυντής του Ελληνικού Ινστιτούτου Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης Γιώργος Γιαννόπουλος, ο οποίος θεωρεί ότι θα πρέπει να ολοκληρωθεί το αντίστοιχο έργο το οποίο άρχισε - αλλά διακόπηκε λόγω αντιδράσεων - στο Τυμπάκι της Κρήτης.
Ο ίδιος χαρακτήρισε παράγοντα - κλειδί τις ιδιωτικοποιήσεις λιμένων και σε αυτό το πλαίσιο προέτρεψε για την αλλαγή νοοτροπιών, οι οποίες κατά τη γνώμη του εμπόδιζαν έως σήμερα να ευοδωθούν αντίστοιχες προσπάθειες.
Παράλληλα, στάθηκε στη σημασία ενός εθνικού στρατηγικού σχεδίου λιμενικής πολιτικής το οποίο θα ανανεώνεται διαρκώς και θα αξιοποιεί τα πλεονεκτήματα που απορρέουν από τη θέση της χώρας και το επιχειρηματικό δυναμικό της.