Το βραβείο «Best Earned Agency» κέρδισε η Mindshare Greece στα Diageo Marketing Brilliance Awards για την καμπάνια «Keep Walking Greece».
Η παγκόσμια αυτή διάκριση αφορά στην υλοποίηση μιας πρωτοποριακής στρατηγικής διαχείρισης των παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων ως βασικά οχήματα μεγιστοποίησης κάλυψης και δημοσιότητας της καμπάνιας.
Η καμπάνια «Keep Walking Greece» κατάφερε να ανοίξει διάλογο με τους καταναλωτές και να ενισχύσει ξανά, μέσω του μηνύματός της, την συνάφεια της μάρκας.
Το μέσο της τηλεόρασης κατείχε βασικό ρόλο στην καμπάνια, την οποία η Mindshare Greece επέλεξε να τοποθετήσει για περιορισμένο χρονικό διάστημα, μόνο σε ενημερωτικές εκπομπές, εκπομπές σχολιασμού επικαιρότητας και δελτία ειδήσεων, επιτυγχάνοντας ευρεία αναγνωρισιμότητα και υψηλή κάλυψη του κοινού - στόχος. Με παρόμοια στρατηγική επιλογής τόσο ποιοτικών αλλά και ποσοτικών χαρακτηριστικών, κινήθηκε και η χρήση των υπόλοιπων μέσων, όπως ο Τύπος, το ραδιόφωνο, outdoor (αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος) αλλά και ψηφιακά μέσα ενισχύοντας τη συμμετοχή του κόσμου.
Ειδικά ως προς τη συμμετοχή, τα social media αποτέλεσαν βασικό όχημα της καμπάνιας καθώς μέσω της σελίδας Facebook που δημιουργήθηκε, οι χρήστες ενθαρρύνονταν να συμμετέχουν στην ενίσχυση του Keep Walking Greece και του διαλόγου που εισήγαγε, ανεβάζοντας μια φωτογραφία τους μαζί με ένα αισιόδοξο μήνυμα.
Στο τέλος, μια διαφημιστική ταινία με πρωταγωνιστές όλους τους συμμετέχοντες λανσαρίστηκε στην τηλεόραση, ακολουθώντας την ίδια στρατηγική με την αρχική καμπάνια.
Το τηλεοπτικό σποτ αποτέλεσε τη μεγαλύτερη FMCG viral campaign στην Ελλάδα αγγίζοντας τους 450,000 θεατές ενώ η επίσημη σελίδα του Facebook κατέγραψε περισσότερα από 7.000 likes, 6.000 shares, 1.200 comments και 1.200 tweets στο Twitter.