Τα καινούρια της προϊόντα και τις νέες προωθητικές της ενέργειες παρουσίασε πρόσφατα η Amita σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό αθηναϊκό ξενοδοχείο.
Όπως ανέφερε η κ. Νάγια Καλογεράκη, διευθύντρια Marketing της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέχρι το τέλος του 2003 η Amita θα διαθέτει παραπάνω από 20 διαφορετικές γεύσεις χυμών στο πλαίσιο δημιουργίας καινοτομικών προϊόντων – διατροφικών λύσεων, που ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες ανάγκες των καταναλωτών.
Ο κ. Β. Λώλας, διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων, και η κ. Νάγια Καλογεράκη, διευθύντρια Marketing της Coca-Cola 3E
Με την Amita Motion-βιταμινούχοι χυμοί, Amita Fun-παιδικοί χυμοί, Amita Plus, Sun & Free-εμπλουτισμένοι χυμοί και Amita Classic, η εταιρεία δημιουργεί νέες κατηγορίες χυμών που κυκλοφορούν σε έξι διαφορετικές συσκευασίες.
Στην αγορά των χυμών, όπως επισήμανε η κ. Καλογεράκη, η Amita αποτελεί την πρώτη προτίμηση των καταναλωτών, αποτελώντας το 55% ολόκληρης σχεδόν της κατηγορίας – βάσει έρευνας της Nielsen- μια θέση που κατέχει από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής της.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκε επίσης τον νέο παιχνίδι Amita Game, το οποίο βασίζεται στην αποστολή με γραπτό μήνυμα κωδικών που βρίσκονται στη συσκευασία των χυμών της Amita, δίνοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να κερδίσουν διάφορα δώρα.
Η Amita, η οποία αποτελεί τον επίσημο χυμό των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, προχώρησε επίσης στην ίδρυση της Εθνικής Ομάδας Θετικής Ενέργειας Amita Motion με στόχο την προετοιμασία των Ελλήνων εθελοντών.
Στο κλείσιμο της παρουσίασης, ο κ. Βασίλης Λώλας, διευθυντής επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον Ελλάδος, τόνισε ότι επί 20 ολόκληρα χρόνια η Amita αποτελεί ένα από τα πρώτα προϊόντα στην ελληνική αγορά, που υιοθετούν και εφαρμόζουν τις αξίες της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων.